ID : 914853
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد خبر داد

آغاز برنامه های اوقات فراغت کانون های یزد


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از آغاز اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون های استان یزد همزمان در سه محور آموزشی، ورزشی و مناسبتی خبر داد.

به گزارش یزد رسا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و فرا رسیدن روز جوان خبر داد اظهارداشت: برنامه های بهینه سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد در تابستان 92 در سه حوزه مناسبتی، آموزشی و ورزشی اجرا می شود.

محسن رستگاری افزود: در بحث برنامه های مناسبتی سعی می شود برنامه هایی هم سو با مناسبت های مختلف این سه ماه چون ماه مبارک رمضان تدارک دیده و اجرا شود.

وی با تاکید بر این که در بحث آموزشی، تاکید بر یادگیری و آموزش صحیح و کارآمد است بیان کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشی، تفاهمنامه هایی با دستگاه های آموزشی مانند آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی بسته شده است و از امکانات این مراکز در جهت آموزش به فعالین و اعضای کانون ها استفاده می شود.

رستگاری اضافه کرد: در بحث ورزشی نیز تفاهم نامه هایی با ادارات ورزشی مانند تربیت بدنی منعقد شده است؛ همچنین بیشترین تاکید دبیرخانه بر روی استفاده از پتانسیل کانون تخصصی ورزش استان است.

 وی همچنین از راه اندازی شبکه رفاهی فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خبر داد و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجداز ظرفیت های منفکی برخوردارند که قابلیت عرضه برای سایر کانون ها را دارا هستند و این شبکه با هدف دسترسی آسان تر، ارائه خدمت و کالای ارزان تر به اعضا راه اندازی شده است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ادامه داد: برنامه های آموزشی، برنامه های اردویی و ورزشی، شبکه خرید، اطلاع رسانی و IT بخش هایی از این شبکه رفاهی هستند.

وی با بیان این که این شبکه با اولویت برنامه های اوقات فراغت تشکیل شده است توضیح داد: کانون های فرهنگی هنری که برنامه های شاخصی برای بهینه سازی اوقات فراغت تدارک دیده اند می توانند با ارائه کارت عضویت از خدمات این شبکه برخوردار شوند.

منبع: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.