ID : 19285804
اداره تامین اجتماعی ابرکوه خبرداد

افتتاح فاز اول مجموعه ورزشي شهرسب ابرکوه، در ابتدای سال 95


رئیس اداره تامین اجتماعی ابرکوه در بازدید امام جمعه شهرستان از این اداره، از افتتاح فاز اول مجموعه ورزشي شماره 2 شهرسب اوايل سال 95 خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از  سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمين حسيني امام جمعه ابركوه در ادامه بازديدها از ادارات سطح شهرستان، با حضور در اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي با رئيس و پرسنل اين اداره گفتگو کرد و گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره ركني، كليدي و گره گشای مردم است و جايگاه خاصی در حفظ بدنه نظام اسلامي دارد.

حسینی ادامه داد: نكته اي كه بايد توجه شود معطوف کردن توجه مردم به اهمیت كار و تلاش است، که این نهاد باید با فرهنگ سازی، این مساله را بین عموم ترویج کند و ارزش این خدمت رسانی با معيارهاي مالي، مادي و حقوقي قابل مقايسه نیست.

در ادامه امام جمعه ابرکوه با اعضاي هيئت امناي مجموعه فرهنگي ورزشي و رفاهي كارگران ابركوه دیدار کرد و از نزدیک با آخرين وضعيت فاز اول مجموعه ورزشي (مهمانسرا و سالن ورزشي شهداي كارگر) مطلع شد.

زارع در این جلسه از افتتاح فاز اول مجموعه ورزشي شماره 2 در جاده شهرسب در اوايل سال 95 خبر داد و در پايان امام جمعه از مدير شهرستان و پرسنل اداره با اهداء هديه اي تقدير و تشكر کرد.

انتهای پیام / ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.