ID : 18653792
حوادث یزد؛

افتتاح پاسگاه «ايثار» در خاتم/ 2 کشته و مجروح در واژگوني «ميني بوس»/ توقيف تريلي با يک ميليارد و 300 ميليون کالاي قاچاق


صبح امروز بر اثر واژگوني يکدستگاه خودروي «ميني¬بوس» در کيلومتر 22 محور «مهريز-ميبد» راننده خودرو جان خود را از دست داد.

یزدرسا ؛


2 کشته و مجروح در واژگوني «ميني بوس»
صبح امروز بر اثر واژگوني يکدستگاه خودروي «ميني بوس» در کيلومتر 22 محور «مهريز-ميبد» راننده خودرو جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، رئيس پليس¬راه استان يزد، گفت: در ساعت 6 و 30 دقيقه صبح امروز بود که خبر واژگوني يکدستگاه «ميني¬بوس» در کيلومتر 22 محور «مهريز-ميبد» دريافت شد و بلافاصله عوامل پليس راه در محل حادثه حاضر شدند.
سرهنگ «احمدمظفري» ادامه داد: با حضور ماموران پليس¬راه در محل حادثه، مشخص شد که راننده خودرو به هويت «ه.ز» بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و ديگر سرنشين خودرو نيز مجروح و به مراکز درماني منتقل شد.
مظفري علت اين حادثه را خستگي و خواب¬آلودگي راننده بيان کرد و يادآور شد: رانندگان هنگام خستگي و خواب آلودگي از رانندگي در سطح جاده¬ها خودداري کنند.




جستجوي 5 ساعته پليس براي پيدا کردن 2 جوان در دل کوير
با تلاش پليس شهرستان «بهاباد» دو جوان که در عمق 20 کيلومتري کوير اين شهرستان گمشده بودند به خانوادهايشان بازگردانده شدند.
 سرگرد «سيدياسرموسوي» جانشين انتظامي شهرستان بهاباد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در ساعت 22 شب گذشته بود که طي تماس تلفني دو خانواده با مرکز فوريت¬هاي پليسي 110 مفقودي فرزندانشان در کوير بهاباد گزارش شد.
وي، افزود: خانواده اين دو جوان 18 ساله به پليس اعلام کردند که در ساعت 14 فرزندانشان با يک خودروي شخصي براي تفريح در دل کوير از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته اند و هيچ تماس و يا ارتباطي هم نيز با آنها ندارند.
موسوي ادامه داد: با دريافت اين خبر بلافاصله تيم هاي عملياتي از پليس و هلال¬احمر به مناطق کويري اين شهرستان اعزام و پس از 5 ساعت تلاش و جستجوي مستمر، در ساعت سه بامداد دو جوان را در عمق 20 کيلومتري دل کوير پيدا کرده و به خانواده هايشان بازگرداندند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد در پايان گفت: اين اقدام به موقع پليس و سازمان امدادي هلال¬احمر قدرداني خانواده¬ها را به همراه داشت.
گفتني است شهرستان بهاباد در فاصله 200 کيلومتري از مرکز استان يزد و در منطقه اي کويري واقع شده است.

توقيف تريلي «ولوو» با يک ميليارد و 300 ميليون ريال کالاي قاچاق
ماموران پليس استان، يک تريلي حامل بار قاچاق را با 6 هزار و 500 قلم انواع کالاي خارجي فاقد مجوز گمرکي توقيف و روانه پارکينگ کردند.
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ «عليرضاخالقي» رئيس پليس آگاهي استان يزد در تشريح اين خبر گفت: ماموران ايستگاه بازرسي «شهيدمدني» روز گذشته يک دستگاه تريلي «ولوو» را که از مسير زاهدان عازم «البرز» بود مورد بازرسي قرار دادند.
وي افزود: در بازرسي از اين تريلي 6 هزار و 500 قلم انواع کالاهاي قاچاق شامل، «نوشيدني»، «خوراکي» و همچنين «قطعات صنعتي» خارجي فاقد مجوز گمرکي کشف شد.
سرهنگ خالقي ارزش برآورد شده اين محموله کشف شده را يک ميليارد و 300 ميليون ريال بيان کرد و يادآور شد: ماموران پليس در اين راستا دو متهم را دستگير و به پليس آگاهي استان يزد معرفي کردند.


افتتاح ساختمان جديد پاسگاه «ايثار» در خاتم
ساختمان جديد پاسگاه انتظامي «ايثار» شهرستان خاتم با حضور سرهنگ «حسين فروزاني» حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان، دکتر «محمدعلي طالبي» معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي از مسئولان شهرستان خاتم افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.


دستگيري 7 متهم با «برگ تردد» جعلي در بافق
فرمانده انتظامي شهرستان بافق گفت: ماموران پليس اين شهرستان هفت نفر از اتباع بيگانه را با برگ تردد جعلي شناسايي، دستگير و به مراجع قضايي معرفي کردند.
 سرهنگ «فرهادبيگلري» در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس اين شهرستان هنگام گشت¬زني در سطح شهر به دو دستگاه خودرو سواري «پژو206" و» پرايد» با هفت سرنشين، مظنون شده و خودروها را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.
وي، ادامه داد: ماموران گشت پليس به بررسي مدارک هويتي اين افراد پرداخته و متوجه شدند همگي اين افراد که از اتباع بيگانه مي باشند داراي برگ مخصوص تردد هستند.
فرهادبيگلري افزود: با توجه به تمامي اين مدارک باز هم ماموران تيزهوش پليس فريب نخورده و اقدام به بررسي بيشتر مدارک کرده و متوجه شدند که تمامي اين مدارک هويتي و شناسايي، جعلي است و به همين منظور متهمان را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.
سرهنگ بيگلري گفت: متهمان در اداره پليس به تهيه برگ تردد جعلي و همچنين استفاده و تردد از اين مدارک هويتي جعلي در سطح شهرهاي مختلف اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بافق در پايان يادآور شد: متهمان دستگير شده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.