ID : 3730760
معاون آموزشی دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه یزد خبر داد

افتخارآفرینی دانش آموختگان معدن ومتالورژی دانشگاه یزد در کنکور ارشد


معاون آموزشی دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه یزد از آمار چشمگیر قبولی دانش آموختگان این دانشکده با رتبه های زیر 100 در آزمون کارشناسی ارشد امسال خبرداد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، معاون آموزشی دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه یزد از آمار چشمگیر قبولی دانش آموختگان این دانشکده با رتبه های زیر 100 در آزمون کارشناسی ارشد امسال خبرداد.

دکتر رضا دهقان گفت: دانش آموختگان دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه یزد موفق شدند، 24 رتبه از رتبه های برتر زیر 100 را در کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به خود اختصاص دهند.

وی افزود: نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 93 برای دانشجویان رشته مهندسی معدن دانشگاه یزد با سالهای گذشته تفاوت محسوسی داشت. با اینکه در سالیان اخیر تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان این دانشکده موفق به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد شده اند و جایگاه دانشگاه یزد در زمره چهار دانشگاه برتر در رشته مهندسی معدن تثبیت شده است. اما آمار رتبه های برتر در کنکور اخیر از نظر تعداد حایزان رتبه های کمتر از 50 خیره کننده است.

معاون آموزشی دانشکده معدن و متالورژی دانشگاه یزد با تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی این دانشگاه، آن را نمایانگر تلاش های خالصانه و صادقانه اساتید و کارشناسان دانشکده مهندسی معدن و همت والای دانشجویان این دانشکده توصیف کرد و افزود: رشته معدن دانشگاه یزد در سطح کشور از جایگاه مناسبی برخوردار است و با دانشگاههای تهران و صنعتی امیر کبیر در رقابت  جدی قرار دارد.

براساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، اسامی دانش آموختگان رشته مهندسی معدن دانشگاه یزد که دارای رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 93 شده اند، به شرح زیر است:




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.