ID : 22900815
رئیس اداره تعاونی روستایی ابرکوه مطرح کرد

افزایش 63 درصدی خرید تضمینی گندم در ابرکوه/ بدهی دولت به کشاورزان 100 میلیاردی شد


رئیس اداره تعاونی روستایی ابرکوه گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال 95 به بیش از 15 هزار و 500 تن افزایش یافت.

به گزارش یزد رسا، حمید رضا مشتاقیان رئیس اداره تعاونی روستایی شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، از افزایش 63 درصدی خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد.

مشتاقیان اظهار کرد: در سال 95 میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تا آخرین روز یعنی 15 شهریور ماه، به 15 هزار و 500 تن  و رسید که ارزش ریالی آن معادل 200 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: در میان  5 مرکز خرید موجود در شهرستان(اتحادیه اسفندآباد، میاندشت، مهرآباد، دام و زرع و تعاونی روستایی ابرکوه)، اتحادیه تعاونی روستایی ابرکوه با مدیر عاملی حمید حیدری، بیشترین افزایش خرید یعنی 142 درصد را به خود اختصاص داد.

رئیس اداره تعاونی روستایی ابرکوه خاطرنشان کرد: می توان گفت میزان خرید گندم امسال در مقایسه با 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

مشتاقیان در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر دولت مبلغی بالغ بر 100 میلیارد ریال به کشاورزان ابرکوه بدهکار می باشد که پیگیری این موضوع باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.