ID : 19810179
خطیب جمعه تفت:

اقتصاد مقاومتی ایران را واکسینه خواهد کرد/ آمریکا را با بد عهدی هایش می شناسیم


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: متاسفانه آمریکا را به بد عهدی می شناسیم و خواهیم شناخت و امروز می بینیم که دشمنان ما به بهانه موشکی وارد شده اند و اما ملت و کشور ما در حفاظت امنیت خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ضرورت اقدام عمل و عمل حقیقی در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: ما باید از جامعه و مردم مصرف گرا به جامعه و مردم تولید کننده تبدیل شویم تا بتوانیم اقتصادمقاومتی را به ظهور برسانیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، حمایت و استقبال از سرمایه گذار را یکی دیگر از مبانی مهم اقتصادمقاومتی دانست و گفت: ما باید از سرمایه و سرمایه گذاران به بهترین نحو استقبال کنیم.

وی با پیشنهاد راه اندازی گروهی به عنوان اقدام و عمل اقتصادمقاومتی در تفت، اظهارداشت: مردم نباید منتظر دولت، مجلس و مسئولان باشند بلکه باید خود مردم وارد عرصه شدند و نگذارند این توصیه مهم که اقتصاد ما را واکسینه خواهد کرد.

خطیب جمعه تفت با اشاره با سالروز ملی شدن هسته ای گفت: همه تلاش های شبانه روزی و خون دادن دانشمندان هسته ای منجر به ملی شدن صنعت هسته ای شد.

وی افزود: نکته مهمی که وجود دارد این است که مذاکره کنندگان کشور ما به دنیت فهماند که انرژی هسته ای حق مسلم و واقعی ایران است.

امام جمعه تفت تاکید کرد: هرچند همانگونه که رهبری فرمودند در برجام بدعهدی هایی را دیدیم اما ما در مقابل تمام زورگویی ها و بدعهدی ها خواهیم ایستاد و در عین حال به مذاکره و ارتباط با دنیا اعتقاد داریم.

حجت الاسلام غفوری اذعان داشت: متاسفانه آمریکا را به بد عهدی می شناسیم و خواهیم شناخت و امروز می بینیم که دشمنان ما به بهانه موشکی وارد شده اند و اما ملت و کشور ما در حفاظت امنیت خود از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد.

خطیب جمعه تفت با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی، اذعان داشت: روح شهیدآوینی با هنر پیوند خورده بود، یعنی هم به معنای عرفی هنرمند بود و هم به لحاظ معنایی، هنرمند به تمام معنا بود؛ امروز متاسفانخ توجه به هنر ارزشی کم شده است و به کسانی که حتی بویی از هنر نبرده اند، بها داده می شود.

وی همچنین فضیلت های ماه رجب و مناسبت های این ماه را یادآور شد و اذعان داشت: طبق روایت پیامبر(ص) هرکس سه روز از ماه رجب را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود.

انتهای پیام/م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.