ID : 34634892
امام جمعه بخش بهمن:

اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، نابودی اسرائیل جعلی را بدنبال دارد


خطیب جمعه بخش بهمن گفت: آمریکا هیچ اراده و جراتی برای حمله نظامی به ایران را ندارد و اگر روزی فکر احمقانه ای به سرش بزند و بخواهد دست از پا خطا کند، ایران با یک اشاره، نور چشمی آن ها یعنی اسرائیل جعلی را با خاک یکسان خواهد کرد.

به گزارش یزد رسا، به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به بیانات مهم رهبر انقلاب در سالروز رحلت حضرت امام(ره) در حرم ایشان پرداخت و اظهار کرد: آمریکا بدنبال تزریق تفکری است که ملت را بر سر یک دو راهی سازش یا تسلیم در برابر آمریکا قرار دهد، البته که راه ما مشخص است و ما زیر بار ذلت نرفته و سازش نمی کنیم و به فضل خدا  بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

پادزهر تحریم، اقتصاد مقاومتی و حذف دلار از چرخه اقتصادی کشور
حجت الاسلام علیزاده ضمن بازخوانی سخنان رهبر انقلاب(مدظله)؛ برنامه های دشمن برای فشار به مردم و وادار کردن نظام به تسلیم را برشمرد و بیان کرد: یکی از برنامه های دشمن فشار اقتصادی است و قصد دارد با تحریم و قطع ارتباط ایران با دیگر کشورها، جمهوری اسلامی را زمین گیر کند که راه برون رفت از این نقشه و پادزهر آن اقتصاد مقاومتی و حذف دلار از چرخه اقتصادی کشور است.

خطیب جمعه مهردشت فشار و عملیات روانی را یکی دیگر از برنامه های دشمنان برشمرد و ادامه داد: تبدیل نقاط قوت کشور به یک مساله چالشی و نفرت انگیز که نتیجه آن بدبین شدن ملت خواهد بود.

اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، نابودی اسرائیل جعلی را بدنبال دارد
این مقام مسئول ضمن برشمردن نقاط قوت ایران گفت: مساله هسته ای، دفاعی و موشکی و نقش مهم ایران در منطقه در حمایت از مظلومان؛ همه نقاط قوت است که دشمن می خواهد آن را تضعیف کرده و جنگ روانی ایجاد کند؛ اینکه می گویند اگر از برجام خارج شوید جنگ خواهد شد این فشار روانی است، آمریکا هیچ اراده و جراتی برای حمله نظامی به ایران را ندارد و اگر روزی فکر احمقانه ای به سرش بزند و بخواهد دست از پا خطا کند، ایران با یک اشاره، نور چشمی آن ها یعنی اسرائیل جعلی را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی فشار عملی دشمن بر مردم را ایجاد مساله درگیری و آشوب در کشور بیان کرد و گفت: دشمنان تلاش می کنند که از مطالبات به حق و اعتراضات صنفی و موردی مردم به نفع خود بهره بگیرند و استفاده کنند.

علیزاده در ادامه به روز جهانی قدس پرداخت و گفت: امسال روز قدس به جهت راهپیمایی شجاعانه مردم مظلوم فلسطین در مراسم روز زمین و بازگشت به فلسطین که تاکنون بیش از 200 شهید داشته و همچنین انتقال سفارت آمریکا به قدس و تکمیل اشغال آن برای صهیونیست ها، با شدت و حدّت بیشتری برگزار شد.

وی افزود: این احمق ها بدانند رژیم صهیونیستی علی رغم داشتن حمایت ابرقدرت های ظاهری دنیا در حال شکست است، رژیمی که از غلبه بر نوار غزه که وسعت چندانی ندارد عاجز است نباید برای قدرت بزرگی چون جمهوری اسلامی کُری بخواند.

امام جمعه بخش بهمن ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس، آن را یک روز جهانی عنوان کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اینکه اعلام انزجار از رژیم اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، پشتوانه امنیت کشور هم می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تشكيل ستاد انقلاب فرهنگی به دستور امام خمينی (ره) در سال 1359اشاره کرد و گفت: امروز در کنار جنگ اقتصادی یک جنگ تمام عیار فرهنگی هم وجود دارد که به گفته حضرت امام آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است نه تحریم وحمله.

آموزش مسائل جنسی به کودکان تنها باید از طریق پدر و مادر به فرزندان گفته شود
حجت الاسلام علیزاده سند 2030 را یک نمونه وابستگی فرهنگی به کشورهای  غیر دینی عنوان کرد و گفت: اگر سند 2030 کارساز بود نباید در مدارس آمریکا و اروپا شاهد تجاوزات جنسی وحشتناک باشیم مسائل جنسی کودکان و آگاهی بخشی به آنها فقط باید از طریق پدر و مادر به فرزندان گفته شود نه کسان دیگر.

وی فضای مجازی غیر بومی چون تلگرام را نیز نمونه دیگری از وابستگی فرهنگی به غرب برشمرد و اذعان کرد: امروز دشمن به دنبال سست کردن عقاید و اخلاق خانواده هاست و بهترین جا برای این کار، فضاهای مجازی بدون کنترل و فاسد است، بسیاری از فسادهای اخلاقی و اعتقادی، طلاق ها، آشوب ها ریشه در تلگرام دارد که یک نمونه آن جنایت مدرسه غرب تهران و نشان دادن فیلم های مخرب به دانش آموزان بود، پدر و مادر ها، زن و شوهرها باید مراقب باشند در دام این فضاهای طراحی شده و خطرناک نیفتند.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.