ID : 17388101
رحمانی فضلی:

الگوی عینی مردم‌سالاری را در منطقه به منصه ظهور رسانده‌ایم


وزیر کشور در بازدید از ستاد انتخابات و در جمع خبرنگاران: انتخابات باید پایه‌های جمهوری اسلامی را محکم‌تر کند/ به عنوان اجرا کنندگان انتخابات مقید به اجرای قانون برای انتخاباتی پرشکوه هستیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم ،  رحمانی فضلی زیر کشور دولت یازدهم طی بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشو ر و فرایند مراحل ثبت نام داوطلبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ما شاهد یک امر مهم و سرنوشت ساز که نشان از یاد و نام رهبر کبیر انقلاب و استقامت مردم در تحقق اهداف اسلام دارد هستیم گفت: نظام مقدس ما مبتنی بر آرائ مردم است و ما شاهد مقدمات حضور و مشارکت در حوزه مجلس خبرگان هستیم.


وی ادامه داد: باید خدا را شکر کرد که مردم ما میتوانند سرنوشت خودشان را بر اساس قوانین اسلام و اهداف عالیه انقلاب تضمین کنند
رحمانی فضلی با اشاره به آغاز هفته وحدت ابراز امیدواری کرد که همه احزاب و گروه ها و تشکلها و همه شخصیت ها در حوزه نظارت و اجرا تلاش کنند اصل اجرای قانون انتخابات با سلامت و به نحو احسن اجرا شود.


وزیر کشور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با توجه به شرایط منطقه در ثبات کامل به سر می برد گفت: حکومت ما مبتنی بر آرائ مردم است و ما یک الگوی عملی واقعی را در منطقه به منصه ظهور رساندیم و باید تلاش کنیم اصل انتخابات با شکوه بوده پایه های نظام را محکمتر کند و به عنوان یک الگوی مناسب برای کشور منطقه و جهان باشد.


وی با تاکید بر دستور رئیس جمهور برای برگزاری انتخابات با شکوه و قانونی، تصریح کرد: ما به عنوان اجرا کنندگان انتخابات مقید به اجرای قانون هستیم و در سال همدلی و همزبانی با شورای نگهبان تلاش داریم کاملا همدل و هماهنگ باشیم و تاکنون نیز تمام امور با هماهنگی آنها انجام گرفته است.
وی افزود: در این راستا دستگاه های مربوطبه در ثبت احوال، دادستانی ها و ... با ما همکاری لازم را داشته اند و همگی کمک خواهیم کرد که یک انتخابات با شکوه با توجه به قانون را داشته باشیم.


وی همچنین از رسانه ها و خبرگزاری ها خواست که وزارت کشور را در امر ثبت نام  و فرایند انتخابات کمک و همراهی کنند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.