ID : 39871214

آمادگی همه جانبه استان برای مقابله با موج ششم کرونا


روسای بیمارستان‌های استان یزد در نشستی آخرین وضعیت بستری و درمان بیماران کرونایی را بررسی کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش روزانه آمار مراجعان سرپایی و بخش‌های ویژه این بیمارستان گفت: بیش از ۹۰ درصد افرادی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، واکسن دریافت نکرده یا روند واکسیناسیون آن‌ها ناقص بوده و مدت زیادی از دریافت دوز دوم آنان گذشته است.

دکتر سلیمانی افزود: بیمارستان شهید صدوقی در پرتو افزایش بستری‌ها آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این نشست اظهار داشت: اگر در روز‌های آینده با افزایش تعداد بستری‌ها مواجه شویم، شرایطی فراهم می‌کنیم تا امکان بستری بیماران در همه بیمارستان‌های استان وجود داشته باشد.

دکتر عمیدالدین خطیبی ادامه داد: در صورتی که شرایط بحرانی شود، بیمارستان‌های صحرایی هم آمادگی پذیرش بیماران را خواهند داشت.

دکتر حیدری، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز گفت: محدودیتی برای تامین دارو نداریم و همه مقدمات برای تهیه دارو و عبور از این پیک فراهم شده است.

دکتر وفایی نسب، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد هم با تأکید بر عدم کمبود در زمینه تجهیزات بیمارستانی، از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌ها و تزریق واکسن یاریگر کادر درمان استان باشند.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.