ID : 26628883
شب گذشته؛

امام جمعه دهشیر و ده بالا دار فانی را وداع گفت/پیام تسلیت آیت الله ناصری


حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی نجم الهدی امام جمعه دهشیر و ده بالا پس از تحمل یک دوره بیماری، شب گذشته در بیمارستان مرتاض یزد دار فانی را وداع گفت.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی نجم الهدی امام جمعه ده بالا و دهشیر شب گذشته بر اثر تحمل چند ماه بیماری و دوماه بستری در بیمارستان مرتاض یزد دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این عالم مجاهد که عمری را با زهد و تقوا سپری کرد؛ آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نیز آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کردند.

در متن پیام تسلیت که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت آمده است: با تأثر و اندوه فراوان خبر ارتحال عالم بزرگوار و روحانی خدمتگزار، حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج سید علی آقای نجم الهدی امام جمعه ده بالا دریافت گردید.

مرحوم آقای نجم الهدی بخش اعظم عمر پر برکت خود را در راه تعلم و تعلیم، ترویج دین و تبلیغ رسالات الله گذراند و در پیروزی انقلاب و مبارزه با طاغوت نقش مؤثری ایفا کرد و پس از انقلاب در راستای گسترش معارف اسلام و تربیت مردم بخصوص اهالی ده بالا و دهشیر گامهای مؤثری برداشت.

مرحوم حجت الاسلام نجم الهدی در جبهه های دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان ستودنی ملکات اخلاقی و زهد و پارسائیش در میان دوستان زبان زد همگان بود.

نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری در ادامه این پیام این ضایعه اسفناک را به بستگان محترم نجم الهدی بویژه فرزندان گرامی ایشان و اهالی ده بالا و دهشیر تسلیت گفتند و افزودند:  از پروردگار رئوف و بنده نواز مسئلت داریم او را با اجداد طاهرینش علیهم السلام محشور فرماید و در جوار رحمت واسعه اش از نعمت هایی که به به بندگان صالح خود وعده داده است برخوردار نماید.ان شاالله

انتهای پیام / م*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.