ID : 8058029
حجت الاسلام اردکانی:

امام رضا«ع» برای نجات ملت ایران شهید شد/ دشمن، افکار جامعه را با سلاح ماهواره نشانه گرفته است


عضو گروه جهاد دانشجویی شهید احمد کاظمی در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) در ابرکوه گفت: ما ایرانیان هر چه داریم همه از وجود با برکت ولی نعمت مان علی بن موسی الرضا(ع) است.

به گزارش یزد رسا به نقل از  سرو ابرکوه؛ شب گذشته جشن میلاد هشتمین ستاره آسمان امامت با همکاری گروه جهادی شهید احمد کاظمی از دانشگاه علم و هنر یزد در تکیه حضرت علی اصغر(ع) خرم آباد بخش بهمن برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اردکانی از گروه جهاد دانشجویی شهید احمد کاظمی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: ما ایرانیان هر چه داریم همه از وجود با برکت ولی نعمت مان علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی تصرح کرد: بایستی با تمام وجود از دارای هایمان (ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا) حفاظت کنیم و نگذاریم دست دشمنان خدشه ای به آنها وارد کند.

اردکانی اضافه کرد:  امام رضا(ع) و برادرانش برای مسلمان شدن و نجات مردمان کشور ما شهید شدند و این بار مسئولیت ما را زیاد می کند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمن در 8 سال دفاع مقدس فهمید که با سلاح های گرم و سرد نمی تواند ملت ایران را از پای درآورد، برای همین اکنون ذهن، فکر و دل ها را با سلاحی به نام ماهواره نشانه گرفته است. کسی که ما را در بسیاری موارد تحریم کرده چه توجیحی دارد که فیلم و سریال های فارسی زبان برای ما می سازد.

این مقام مسئول تاکید کرد: پدر و مادرها بیشتر نگران خود و فرزندانشان باشند. فرزندان در سنین کودکی چه نیازی به گوشی های همراه و تبلت دارند؟! چرا به برنامه ی ماهواره ها که علت پرخاشگری بچه هاست توجه نمی کنید؟! چرا متوجه نیستید که ارتباط روحی و اجتماعی والدین با فرزندان کم شده و رسانه در شکل های مختلف، دوست اصلی دلبندان شما شده است.

اردکانی در پایان گفت: امیدوارم به زودی با همت خانواده ها روزی بیاید که این ام الفساد (ماهواره) از دین و زندگی ما خارج شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.