ID : 32137760
نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان یزد:

امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگر قوی‌تر است


حجت‎الاسلام سبحانیان گفت: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگر قوی‌تر، پیروزتر و پا به کارتر شده است و نگرانی عمده دشمن از این است که نفوذ امروز ایران در دنیا، نفوذ مردم پایه شده نه نظامی یعنی حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، حشدالشعبی عراق و نیروهای سوریه از بین رفتنی نیستند و مثل بسیجیان ایران هستند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ حجت‌الاسلام عباس سبحانیان در همایش شکوه مقاومت بسیجیان بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گفت: حدود ۴ دهه است که ما با پیکره استکبار جهانی در مبارزه هستیم و دشمنان از هیچ عداوت و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ و کوتاهی نخواهند کرد و هر جنایتی که به فکر انسان برسد در حق ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان مرتکب شده‌اند.

وی در ادامه افزود: در همه عرصه‌ها دشمن وارد شد و ما را تحریم کرد. در عرصه نظامی ۸ سال جنگ تحمیلی را به ما تحمیل و در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ما را تحریم کردند که همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سبحانیان تصریح کرد: با این تحریم‌ها و فشارهای سنگین هیچ کشوری توان مقابله با آن را ندارد حتی خود امریکا هم اگر چنین تحریم‌هایی می‌شد توان مقابله با آن‌ها را نداشته و سقوط می‌کرد. شوروی سابق باآن‌همه ادعا و داشتن وزارتخانه‌های قوی در رقابت‌های تسلیحاتی و جنگ روانی سقوط و نتوانست مقاومت کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگر قوی‌تر، پیروزتر و پا به کارتر شده است و نگرانی عمده دشمن از این است که نفوذ امروز ایران در دنیا، نفوذ مردم پایه شده نه نظامی یعنی حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، حشدالشعبی عراق و نیروهای سوریه از بین رفتنی نیستند و مثل بسیجیان ایران هستند.

سبحانیان تأکید کرد: سوریه و عراق سکوی پرتاب موشک‌های داعش به سمت ایران بود. هدف اصلی دشمن از جنگ، جمهوری اسلامی ایران بود.

سخنران همایش شکوه مقاومت بسیجیان بافق اظهار داشت: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق نبودند باید ۸ یا ۱۸ سال دیگر در ایران با داعش می‌جنگیدیم. اگر ۲ هزار شهید مدافع حرم از ایران، افغانستان و پاکستان نمی‌دادیم باید در داخل کشور ۲۰۰ هزار شهید می‌دادیم.

وی در پایان عنوان داشت: شما بسیجیان قدر خود را بدانید که ذخیره‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و مسئولین نیز باید قدر شما را بدانند. وظیفه بسیج در یک حمله دفاع از اسلام، نظام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.