ID : 2789539
خطیب جمعه تفت:

آمریکای جنایت کار اصلا بشر را بشر نمی داند تا برایش حقوق قائل باشد/ آنقدر قطعنامه بدهید تا بمیرید


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: یک عده آدم کافر با مغزهای الکلی می نشینند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه هایی که ارزش آن ها از کاه هم کمتر است صادر می کنند؛ به آن ها می گوییم آنقدر قطعنامه بدهید تا بمیرید.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران اشاره کرد و گفت: غربی ها با تصویب قطعنامه ای مفت، بی خاصیت و بی ثمر ثابت کردند که سگ نگهبان و نوکر آمریکا هستند.

حجت الاسلام محمد رضا مدیح ادامه داد: یک عده آدم کافر با مغزهای الکلی می نشینند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه هایی که ارزش آن ها از کاه هم کمتر است صادر می کنند؛ به آن ها می گوییم آنقدر قطعنامه بدهید تا بمیرید.

وی دو مورد از مفاد این قطعنامه را عدم رعایت حقوق بشر در ایران و عدم همکاری با نهادهای بین المللی دانست و گفت: غربی ها به سرکردگی آمریکای جنایت کار در حالی دم از حقوق بشر می زند که اصلا بشر را بشر نمی داند تا برایش حقوق قائل باشد و این در حالی است که حقوق بشر در کشور ما بیشتر از هرجای دیگری رعایت می شود.

خطیب جمعه تفت افزود: ما هیچ نهاد بین المللی را که دست ساز غرب و استکبار باشد اصلا قبول نداریم چه برسد به اینکه با آن ها ارتباط داشته باشیم.

امام جمعه تفت خاطرنشان کرد: کسانی که دم از مذاکره می زنند و می خواهند آمریکا وغرب را تطهیر کنند یا گول خورده اند یا خود از دشمنان هستند چراکه این رفتار و قطعنامه ها نشان دهنده آن است که غربی ها و آمریکا با اصل انقلاب و نظام مشکل دارند همانگونه که رهبری هشدار دادند اگر یک قدم عقب بیاییم، دشمن دو قدم به پیش می آید.

حجت الاسلام مدیح همچنین به مواضع اخیر دولتمردان آمریکایی در رابطه با حمله نظامی به ایران اشاره کرد و گفت: این حرف ها، ادعاهای مفت و آروزهایی است که آنان دارند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند چراکه ملت ایران، ملت عاشورا است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات مقاومت کرد و بر دشمن پیروز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز شهادت شهید آیت الله سید محمد باقر صدر، شهیده بنت الهدی صدر، شهید صیاد شیرازی، شهید آوینی و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به دستور امام(ره) یاد آور شد و گفت: امروز چشم امید بسیاری از محرومان و افراد بی بضاعت به بنیاد مسکن است و به حق بنیاد مسکن در هر جایی که وارد شده، نتایج و فواید فراوانی به دنبال داشته و اقدامات آن برای همگان مشهود است.

مدیح عقب ماندگی مسکن در شهر تفت را خاطرنشان کرد و ادامه داد: شهرستان تفت در مسئله مسکن و خانه بویژه برای جوانان، مشکلاتی دارد که انشاالله با همت مردم و مسئولین شاهد پیشرفت در این موضوع باشیم.

قطعنامه پارلمان اروپاست
قطعنامه پارلمان اروپاست



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.