ID : 7258575

امیدوارم خانواده مسؤولان آمریکا به ذلت بیفتند


حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا اکرمی با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: امروز مساله فلسطین تقریبا در حال فراگیر شدن در بین تمام کشورهای دنیاست و آنها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام انزجار از این غده سرطانی و حامیان آنها می‌کنند

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم، اکرمی اظهار داشت: متاسفانه از بین 190 کشور دنیا به‌غیر از تعدادی، بقیه در حال تماشا و نظاره‌گر جنایات غزه هستند، از دولت‌های عربی منطقه گرفته تا 60 کشور اسلامی دنیا، اتحادیه عرب، جنبش عدم تعهد و کل جهان.

 

وی با بیان اینکه با قاطعیت می‌گویم که دوران بقای رژیم صهیونیستی گذشته و ظلم دوام ندارد و ظالم عاقبت بخیر نمی‌شود،‌ تصریح کرد: قطعا روسیاهی برای اسرائیل، آمریکا، اروپا، اتحادیه عرب وهمه تماشاگران فاجعه فلسطین خواهد ماند و امیدوارم تک‌تک خانواده‌های آنها به ذلت و نکبت و خفت بیفتند تا بدانند بر مردم مظلوم فلسطین چه می‌گذرد.

 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در ادامه خواستار حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس شد و افزود: در روز قدس امسال باید هرچه می‌توانیم در معرفی اسرائیل و آمریکا به عنوان خائنان علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی به ملت‌های جهان سنگ تمام بگذاریم. 

 

وی در ادامه به شعاردهندگان «نه غزه، نه لبنان،‌جانم فدای ایران» در سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: عده اندکی بی‌درک، بی‌ربط، بی‌خیال و مشنگ شعار علیه غزه دادند. اکرمی با بیان اینکه مخالفان به بهانه دلسوزی خواستار عدم کمک به مردم بی‌پناه غزه شدند،‌ خاطرنشان کرد:‌ معتقدم مخالف حرف بزند خطرش کمتر است تا زیرزمینی فعالیت و توطئه کند، ‌البته برخی از مخالفان از سوی  افراد کوک می‌شوند و در اصل بوق و شیپور دیگران هستند.

منبع :وطن امروز




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.