ID : 833283
میرحسینی کنارگذاشته شد

انتخاب معمری بعنوان سرمربی جدید والیبال پیشگامان


سرمربی جدید تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: کار بسیار دشواری داریم و قبل از سفرم به یزد شرط کردم که میرحسینی و خمسه در کادرفنی بمانند و یاریم دهند. / فکر می‌کنم بیشتر مشکل پیشگامان به مسایل روحی و روانی بر می‌گردد.

به گزارش یزد رسا، علیرضا معمری گفت: من در حال رفتن به فرودگاه و سفر به یزد هستم. هنوز تیم پیشگامان را از نزدیک ندیده‌ام و نمی‌توانم به طور کامل درباره این تیم نظر دهم، اما بر اساس تحلیل‌هایی که پس از مشاهده فیلم‌های بازی تیم والیبال یزد داشته‌ام، فکر می‌کنم بیشتر مشکل پیشگامان به مسایل روحی و روانی بر می‌گردد. این تیم از نظر تاکتیکی و مهره هیچ مشکلی ندارد و همان طور که در دور رفت قهرمان نیم فصل شد، می‌تواند باز هم موفق باشد.

وی افزود: جامعه والیبال هم من را می‌شناسد و هم شرایط پیشگامان کویر را می‌بیند. این تیم برای صعود به پلی‌آف باید هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، اگر این اتفاق رخ دهد من کار خاصی انجام نداده‌ام. اگر هم نتوانیم به اهداف خود برسیم، باز هم اعتبار من به عنوان یک مربی زیر سوال نخواهد رفت. فکر می‌کنم که تیم پیشگامان باید باخت‌های قبلی را فراموش کند و برای پیروزی در هر گیم با اختلاف حداقل پنج امتیاز آماده شود. سعی می‌کنم با تجربه خودم به این تیم کمک کنم. البته اصلا زمانی در اختیار نداریم و ای کاش چند هفته‌ زودتر می توانستم به یزد بروم.

به گزارش ایسنا، سرمربی جدید پیشگامان کویر یزد ، تاکید کرد: شرط پذیرفتن مسئولیت جدیدم در تیم والیبال یزد این بود که عباسعلی میرحسینی، سرمربی سابق این تیم همچنان در کادر فنی بماند. البته من به عنوان سرمربی به یزد سفر می‌کنم، اما قبل از سفر با میرحسینی و خمسه صحبت کردم که هر دو به من در هدایت تیم پیشگامان یاری رسانند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.