ID : 36863577
سرپرست دانشگاه یزد خبر داد

انتشار خاطرات آزادگان یزدی به زبان انگلیسی در آینده نزدیک


سرپرست دانشگاه یزد در همایش آزادگان استان یزد از تلاش این دانشگاه برای انتشار خاطرات آزادگان و جانبازان یزدی به زبان انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، قاسم برید لقمانی پیش از ظهر امروز در همایش آزادگان استان یزد در دانشگاه یزد رسالت‌های اجتماعی را یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: معرفی فرهنگ ایثار شهادت یکی از بخش‌های رسالت‌های اجتماعی دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه یزد در ادامه بابیان اینکه بر اساس همین رسالت به دنبال چاپ خاطرات جانبازان و ایثارگران یزدی به زبان انگلیسی هستیم گفت: در تلاش هستیم تا با این اقدام قدمی اثرگذار در جهانی کردن این فرهنگ ارزشمند برداریم.

برید لقمانی افزود: ایثارگران، آزادگان و جانبازان در کنار خانواده‌های خود همواره حضوری فعال در عرصه‌های علمی داشتند بنابراین باید با بهره‌گیری از این سرمایه‌های عظیم کشور را به سمت پیشرفت در عرصه‌های مختلف حرکت دهیم.

سرپرست دانشگاه یزد با انتقاد از کاهش صبر نسل جوان خاطرنشان کرد: باید امروز صبر و تحمل آزادگان ما در دوران اسارت الگوی نسل جوان شود و خاطرات این عزیزان در آن دوران به‌صورت مکتوب در اختیار این نسل قرار گیرد.

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.