ID : 1063787

اهدا وام ۶ میلیاردی به هنرمند فتنه‌گر با حمایت های ویژه!


در حالیکه برخی هنرمندان شاخص و پیشکسوت کشور از داشتن سرپناه هم محرومند برخی افراد مساله دار با حمایت ویژه تسهیلات ویژه میلیاردی دریافت می کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل از جهان، یکی از تهیه کنندگان سینمای ایران که در ماجرای فتنه ۸۸ و حوادث پس از انتخابات با سوء استفاده از موقعیتش، اقدام به سخن پراکنی علیه نظام می کرد، اخیرا با توصیه هایی موفق به دریافت وام ۶ میلیاردی از یکی از بانکهای کشور شد. 

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما که فرزندش نیز به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در دادگاه محکوم شده، اخیرا موفق شده است با توصیه یکی از اعضای کابینه دولت تدبیر و امید، وام ۶ میلیارد تومانی دریافت کند. 
از سوی دیگر این حمایت بی سابقه از یک تهیه کننده مسأله دار سینما در حالی اتفاق می افتد که چندی پیش رسانه ها خبر دادند که خالق سروده‌های انقلابی از جمله "بوی گل و سوسن و یاسمن آمد" پیش از مرگش مکانی جهت سکونت نداشته و در هتل زندگی می کرده است! 
رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت، که ظاهرا تنها کسی بوده که با مرحوم «ابرآویز» همراه بوده در این زمینه گفته است:"در سال‌های گذشته شهرداری برای این هنرمند خانه‌ای مهیا کرده بود که متاسفانه به دلیل برخی مسائل شهرداری مجبور شد ابرآویز را از این خانه خارج کند. البته اقدام شهرداری تهران قابل تقدیر بود که جلوتر از سازمانهای مرتبط چنین کاری را انجام داد، اما به دلیل برخی مسائل مربوط به نگهداری ایشان، تصمیم به انتقال استاد فقید به خانه سالمندان گرفته شد." 
رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت افزود:"ابرآویز تمایلی برای حضور در خانه سالمندان نداشت، به همین دلیل موسسه هنرمندان پیشکسوت ترتیب حضور این هنرمند را در هتل داد." 
ابرآویز ماه‌های آخر عمرش را در هتل گذراند تا اینکه همزمان با عاشورای حسینی (ع) دار فانی را وداع گفت. 
محمدعلی ابرآویز ۱۸ سرود از جمله: "بوی گل سوسن و یاسمن آید"، "معمار طرح حرم"، "الله اکبر"، "سمفونی میدان شهدا"، "آمدن موعود"، "دیو چو بیرون رود فرشته در آید"، "الله الله" و "خمینی‌ای امام" را با اشتیاق و علاقه خاصی در‌‌ همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی ساخته است. 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.