ID : 12674773
امام جماعت امامزادگان(ع) مهردشت:

اهمیت به نماز ویژگی شاخص «شهید جهانی» معلم مهردشتی بود


امام جماعت امامزادگان(ع) مهردشت در مراسم بزرگداشت معلم شهید اصغر جهانی گفت: معلم شهید اصغر جهانی هم در دوران زندگی و هم در این دوران، به عنوان یک معلم درس های زیادی برای زندگی ما دارد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، مراسم بزرگداشت معلم شهید اصغر جهانی در جوار تربت پاک این شهید گرانقدردر گلزار شهدای مهردشت برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام خانی امام جماعت آستان مقدس امامزادگان(ع)، با استناد به آیات قرآن، شهدا را زنده و ناظر بر اعمال ما دانسته و اظهار داشت: معلم شهید اصغر جهانی هم در دوران زندگی و هم در این دوران، به عنوان یک معلم درس های زیادی برای زندگی ما دارد که از جمله ی این درس ها داشتن اخلاص و اهمیت دادن به دین را می توان برشمرد.

 

وی پیرامون مقام والای شهدا و به ویژه شخصیت شهید معلم اصغر جهانی و درس های زندگی این معلم بزرگوار تاکید کرد:  اهمیت" نماز" در زندگی این شهید بزرگوار از جمله مسائلی است که باید مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.

 

در ادامه مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در کنار تربت نورانی شهدا به پایان رسید.

 

گفتنی است این مراسم  با همکاری پایگاه مقاومت خواهران فاطمة الزهرا سلام الله علیها و آستان مقدس امامزادگان سید احمد وسید محمود علیهماسلام برگزار شد.

انتهای پیام/ع

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.