ID : 6626452
تابش

اولین گزارش درباره وضعیت سوخت کشور ۱۰ مرداد به دولت ارائه می‌شود


رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در صحبتی که بنده با معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست داشته‌ام قرار است اولین گزارش درباره سوخت کشور، ۱۰ مردادماه به دولت ارائه شود.

به گزارش یزدرسا ،محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون در حوزه حفاظت از محیط زیست، گفت: موضوع کیفیت بنزین پالایشگاه‌ها در این فراکسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: مسأله آلودگی هوا و ارتباط آن با سوخت بنزین تولید واحدهای پتروشیمی در کشور یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شده و مسئولان در قبال آن پاسخ‌گو باشند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در ادامه، اظهار داشت: دولت در قانون مقابله با آلودگی هوا، سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرده تا هر سه ماه یکبار سوخت کشور را مورد آزمایش قرار دهد و نتیجه آن را اعلام کند که در صحبتی که بنده با معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست داشته‌ام، قرار است اولین گزارش سوخت کشور، 10 مردادماه به دولت ارائه شود.
تابش خاطر نشان کرد: البته موضوع آلودگی هوای کلانشهرهای کشور از جمله بنزین‌های آلوده به طور مستمر در این فراکسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.