ID : 8221650
آقا محمدی:

ائتلاف علیه داعش، نمایش ریاکارانه در مبارزه با تروریسم است


آقامحمدی گفت: ائتلاف علیه داعش، یک نمایش و بازی ریاکارانه است که هدف اصلی آن، حضور طولانی‌مدت در منطقه برای تامین اهداف استکباری و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش یزدرسا ،ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت با حضور جمهوری اسلامی در ائتلاف علیه گروه تروریستی داعش، تصریح کرد: این ائتلاف یک واقعیت نیست که ما بگوییم اینها می‌خواهند به صورت جدی و واقعی، مبارزه با تروریست‌ها را در دستورکار قرار دهند و به‌طور جدی با داعش مبارزه کنند.


وی افزود: این اقدام، نوعی نمایش ریاکارانه در مبارزه با تروریسم است؛ تروریسمی که خودشان آن را ایجاد کرده‌اند. داعش را چه کسی ایجاد کرد؟ چه کسی داعش را در سوریه تقویت کرد و سلاح در اختیار این گروه قرار داد؟ چه کسانی به داعش پایگاه نظامی دادند؟


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نمی‌توان این واقعیت‌ها را از صفحه روزگار محو کرد، اظهار داشت: افکار عمومی همه این مسائل را به روشنی می‌بینند. البته متاسفانه آنها تا حدودی به اهداف خود رسیده‌اند و زیرساخت‌های برخی کشورهای اسلامی را توسط داعش از بین بردند، ارتش‌های آنها را تضعیف کردند، در راستای امنیت رژیم صهیونیستی پیش رفتند و امروز این جنایتکاران، ریاکارانه می‌گویند که ما می‌خواهیم با داعش مبارزه کنیم.


آقامحمدی خاطرنشان کرد: این بهانه‌ای برای آنهاست تا بار دیگر لشکرکشی کنند و در کشورهای اسلامی مستقر شوند تا به هدف خود در تسلط بر کشورهای اسلامی نائل شوند. لذا مقام معظم رهبری این مسائل را فرمودند و تاکید کردند که این حرف‌ها، مزاح و خنده‌آور است. نمی‌توان باور کرد که اینها می‌خواهند ائتلافی علیه داعش ایجاد کنند؛ این واقعیت ندارد بلکه یک نمایش و بازی ریاکارانه در مبارزه با داعش است که هدف اصلی آن، حضور طولانی‌مدت در منطقه برای تامین اهداف استکباری و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.