ID : 19391757
گلایه امام جمعه بخش بهمن از مسئولان ابرکوه:

اگر مهردشت جزئی از ابرکوه نیست، بگویید تا ما هم بدانیم!


امام جمعه بخش بهمن در جلسه شورای اداری، ضمن گلایه از مسئولان ابرکوه، گفت: بخش بهمن یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد، اما همچنان مورد بی مهری مسئولین است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلین رضا علیزاده امام جمعه  مهردشت در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 94، ضمن گلایه از بی مهری مسئولین نسبت به شهر مهردشت اظهار کرد: شهر مهردشت بیش از یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهد اما همچنان از نگاه بعضی از مسئولین کشوری، استانی و حتی شهرستانی به عنوان یک شهر شناخته شده نیست و از بسیاری امکانات ضروری محروم است.


علیزاده تأکید کرد: چرا زمانی که مسئولین جهت بازدید و بررسی مشکلات وارد شهرستان می شوند، تنها ابرکوه را مد نظر قرار می دهند؛ اگر مهردشت جزئی از شهرستان ابرکوه نیست، بگویید تا ما هم بدانیم.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تمام رونق شهرستان ابرکوه مربوط به فعالیت های بی دریغ و تلاش های روستائیان در بخش های مرکزی و بهمن است.


وی در ادامه با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات گفت: نقشه دشمن در رابطه با برنامه های پسا انتخابات ناکام ماند که این مهم مرهون یاری خدا و بعد از آن بصیرت و رهنون های مقام معظم رهبری(حفظ الله) است. ما امروز شاهدیم که در کشورهای غربی هم از رهبر ما به عنوان یک دانشمند فهیم و بصیر یاد می شود و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه ای(مدظله) جایگاه ویژه ای در دنیا دارند.


امام جمعه مهردشت تصریح کرد: امروز فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و لازمه حفظ جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان نیز، عمل به فرمایشات ایشان می باشد. تمام موفقیت های کشور ایران به خاطر وجود ولایت فقیه است که اگر نبود ما از برخی کشورهای دیگر همچون سوریه هم بدتر بودیم و هیچ گونه امنیتی نداشتیم.


علیزاده با بیان اینکه برخی مسئولین فعلی مسبب کم کاری های خود را مسئولین قبلی می دانند، افزود: مسئولین خدومی که جهادگونه  برای رضای خدا و خدمت به قشر ضعیف جامعه تلاش می کنند، نیک می دانند که شعارهای مقام معظم رهبری در آغاز هر سال نباید در حد یک شعار باقی بماند؛ بلکه باید به مرحله اجرایی برسد تا موجب رشد و پیشرفت کشور شود.


وی در پایان متذکر شد: ما همیشه خدمات ارزنده دولت را ارج می نهیم و و قدردان آن هستیم اما در مواردی هم که اقدامات دولتمردان نیازمند انتقاد است، بر تک تک مردم واجب است که با انتقاد های سازنده و مفید راهکارهایی ارائه نمایند.


انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.