ID : 846589
صادقی:

آیت‌الله هاشمی یک وزنه برای نظام است/هنوز برای ائتلاف با اصلاح‌طلبان به جمع بندی نرسیده‌ایم


به گزارش یزد رسا ، معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک وزنه برای نظام است و شخصیت‌های برجسته و صاحب نام کشور از وی به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی یاد می‌کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، "حسن صادقی"  درباره احتمال کاندیداتوری "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" در انتخابات آتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک وزنه برای نظام است و شخصیت‌های برجسته و صاحب نام کشور از وی به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی یاد می‌کنند. معاون دبیر کل خانه کارگر ادامه داد: به طور قطع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاندیدای انتخابات نمی‌شود و بهتر است که به عنوان پدر معنوی جریان‌ها باقی بمانند. به گفته صادقی کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی در انتخابات آتی می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند. معاون دبیر کل خانه کارگر درباره فعالیت‌های انتخاباتی این تشکل سیاسی برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: خانه کارگر در چارچوب اهداف تشکیلاتی خود فعالیت‌هایش را پیش می‌برد و جلسات ستاد انتخابات ما هم به صورت منظم برگزار می‌شود. وی با بیان این که خانه کارگر تلاش دارد تا "حسین کمالی" را به عنوان کاندیدای خود در انتخابات آتی به مردم معرفی کند، درباره لیست شوراهای این تشکل سیاسی، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت شهرها و بخش‌ها را بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا علی‌رغم وضعیت مدرک‌گرایی به وجود آمده، افرادی با پایگاه‌های اجتماعی قوی را به مردم معرفی کنیم. معاون دبیر کل خانه کارگر درباره ارائه لیست مستقل از سوی این تشکل در انتخابات شوراها، خاطر نشان کرد: تاکنون به جمع بندی برای ارائه لیست واحد و یا ائتلاف با سایر اصلاح‌طلبان نرسیده‌ایم.

به گزارش یزد رسا، معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک وزنه برای نظام است و شخصیت‌های برجسته و صاحب نام کشور از وی به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "حسن صادقی"  درباره احتمال کاندیداتوری "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" در انتخابات آتی ریاست جمهوری، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک وزنه برای نظام است و شخصیت‌های برجسته و صاحب نام کشور از وی به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

معاون دبیر کل خانه کارگر ادامه داد: به طور قطع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاندیدای انتخابات نمی‌شود و بهتر است که به عنوان پدر معنوی جریان‌ها باقی بمانند.

به گفته صادقی کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی در انتخابات آتی می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند.

معاون دبیر کل خانه کارگر درباره فعالیت‌های انتخاباتی این تشکل سیاسی برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: خانه کارگر در چارچوب اهداف تشکیلاتی خود فعالیت‌هایش را پیش می‌برد و جلسات ستاد انتخابات ما هم به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با بیان این که خانه کارگر تلاش دارد تا "حسین کمالی" را به عنوان کاندیدای خود در انتخابات آتی به مردم معرفی کند، درباره لیست شوراهای این تشکل سیاسی، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت شهرها و بخش‌ها را بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا علی‌رغم وضعیت مدرک‌گرایی به وجود آمده، افرادی با پایگاه‌های اجتماعی قوی را به مردم معرفی کنیم.

معاون دبیر کل خانه کارگر درباره ارائه لیست مستقل از سوی این تشکل در انتخابات شوراها، خاطر نشان کرد: تاکنون به جمع بندی برای ارائه لیست واحد و یا ائتلاف با سایر اصلاح‌طلبان نرسیده‌ایم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.