ID : 10208955
سر کنسول فدراسیون روسیه در اصفهان :

ایران و روسیه تحریم‌های غرب را خنثی کرده‌اند


سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان گفت: با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا و غرب علیه ایران و روسیه، این ۲ کشور با همکاری گسترده، تحریم‌ها را خنثی کرده‌اند.

به  گزارش یزدرسا به نقل از تسنیم از اصفهان، یوگنی ایوانوویچ کولیش شامگاه دوشنبه در نشست نجوم اصفهان با اشاره به همکاری‌های گسترده و تحکیم بخش ایران و روسیه در تمامی حوزه‌ها اظهار داشت: در نشست اخیر کشورهای حوزه دریای خزر، روسای جمهور ایران و روسیه بر همکاری هرچه گسترده‌تر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها تاکید داشتند.


وی با توجه به تحریم‌های غرب علیه ایران و روسیه خاطرنشان کرد: ایران و روسیه در زمینه تحریم‌ها موضع مشترکی دارند و توانستند این تحریم‌ها را که روزبه روز بیشتر می‌شود، خنثی کرده و در بحران‌های جهانی نقشی مثبت ایفا کنند.


سرکنسول روسیه در اصفهان با اشاره به خواهر خواندگی شهرهای اصفهان و سن پترزبورگ و اجرای 2 کنسرت موسیقی و نشست‌های فرهنگی در این 2 شهر گفت: در چارچوب قرارداد خواهر خواندگی 2 شهر بزرگ اصفهان و سن پترزبورگ، قرار بر این است که کارهای اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی زیادی انجام پذیرد که به توسعه فرهنگی هر 2 شهر کمک فراوانی می‌کند.

 


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.