ID : 15796505
قصه نمک گیرِ هزار فامیل! شدن ارشاد استان تکرار می شود؟

بازنشستگی مشاور فرهنگی ارشاد استان یزد و طمع بر جانشینی با سوابق درخشان!


گفته می شود که ساعت 14 امروز حسن مفیدی مشاور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پس از سال های فعالیت در این سمت بازنشسته خواهد شد اما ...

به گزارش یزد رسا، گفته می شود که ساعت 14 امروز حسن مفیدی مشاور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پس از سال های فعالیت در این سمت بازنشسته خواهد شد.
طبق شنیده ها از منابع آگاه ، فرد جای گزینی همان شخصی است که سال گذشته با واسطه گری برخی افراد قرار بود برای مدیریت جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاندید شود که خوشبختانه با برخی از اتفاقات «س خ ح» به این منصب نرسید.
اما امسال با بازنشستگی مشاور فرهنگی اداره ارشاد اسلامی استان این فرد دوباره با واسطه گری های صورت گرفته به عنوان مشاور فرهنگی جدید انتخاب شده و جناب «س خ ح» قرار است با برنامه ریزی های قبلی به عنوان مشاور فرهنگی! جدید اداره ارشاد انتخاب شود!
 
نگاهی بر سوابق شاهکار آقای«س خ ح»:
 
«س خ ح» در جنگ تحمیلی همراه والده خود از یک شهر جنوبی به شهر اردکان مهاجرت کرده است.
 
از آنجا که در گذشته دایی همسر «س خ ح» فرد با نفوذی در فرمانداری اردکان بوده است، وی را وارد فرمانداری می کند، اما پس از مدتی به دلایل نامعلوم اخراج می شود!
 
«س خ ح» در سال 75 یا 76 پس از اخراج از فرمانداری اردکان، با واسطه و با «مدرک دیپلم» وارد اداره فرهنگ و ارشاد اردکان شده ، مسئولیت کارهای دفتری و نامه رسانی ارشاد اردکان را انجام می داده است.
اما این روال زیاد ادامه پیدا نمی کند و با حمایت آقای «ع ت»، «رئیس وقت دفتر مهاجرانی» با یک «اقدام غیر قانونی» از سهمیه کارشناسان فرهنگی شهرستان طبس استفاده کرده و به استخدام پیمانی اداره کل ارشاد استان در می آید!
 
خود آقای «ع ت» که بر اساس رابطه فامیلی با رئیس جمهور وقت، به سمت «رئیس وقت دفتر مهاجرانی» در آمده بود، از آن جا که با وی همشهری و هم دبیرستانی بوده، با فشارهای پی در پی وی را به سمت مسئول حراست اداره کل ارشاد استان یزد در می آورد!
 
هرچند اعتراضاتی در این خصوص که چرا آقای «س خ ح» با استفاده از سهمیه کارشناسان منطقه محروم طبس در سمت مسئول حراست استان خدمت می کند؟ شد ، اما اعتراضات فایده ای نداشت و وی بر سمت خود ماندگار شد.
 
با اتمام دوره ریاست جمهوری خاتمی، «س خ ح» از سمت مسئول حراست اداره کل ارشاد برکنار شد به گونه ای که مسئولین وقت خواستند وی را به اداره ارشاد اردکان منتقل کنند، اما در کمال تعجب اهالی فرهنگ اردکان حضور وی را شهر خود یک معضل می دانستند و مانع این کار شدند.
 
به اجبار مسئولین وقت ارشاد استان، مجبور شدند تا وی را به سمت رئیس اداره ارشاد شهرستان منصوب کنند اما طولی نکشید که وی از این سمت به «کارشناس آموزش اداره کل» تغییر کرد و مدت ها در این سمت باقی ماند.
 
با روی کار آمدن مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد استان، تشخیص داده شد که آقای «س خ ح» به درد کار فرهنگی نمی خورد! پس وی را از سمت عزل کردند و او را وارد فعالیت های بخش مالی و اداری می کرد...
 
تلاش برخی مسئولین برای ایجاد فشار بر روی دولت برای به کرسی نشاندن حرف خودشان تا چه حد مهم است که شخصاً به آن می پردازند؟!
با توجه به فرمایشات اخیر رهبری و دغدغه ایشان از مسئله فرهنگ کشور، آیا حقیقتاً دلی در استان برای «فرهنگ دارالعباده» می تپد یا به فکر تزریق افراد به مدیریتهای کلان استان هستند؟!
انتهای پیام/س*



summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 4.5 stars out of 5.