ID : 11528360
علیرضا خمسه:

بازی در شهر تفت بسیار برایم خاطره انگیز بود/پایتخت4 در راه نیست


«علیرضا خمسه» بازیگر معروف سینما و تلویزیون که برای بازی در فیلم «جنجال در عروسی» به تفت آمده بود، گفت: بازی در شهر تفت بسیار برایم خاطره انگیز بود.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، «علیرضا خمسه» یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون که برای بازی در فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به شهر تفت آمده بود، در مصاحبه ای کوتاه از تفت و .. گفت.

 

 

جناب آقای خمسه در ابتدا از فیلمی که در اون بازی می کنید، بگویید؟

مشغول بازی در فیلم سینمایی جنجال در عروسی هستم؛ اولین فیلم سه بعدی کشور که با مشارکت کشور فرانسه ساخته می شود و برای کودک و نوجوان هست و من نقش پدر خانواده را بازی می کنم؛ این فیلم بیشترین جذابیتش در تکیه گاه سه بعدی اش هست؛ یعنی فیلمی است که با عینک مخصوص باید آن را دید.

 

 

چه مدت است در تفت مشغول فعالیت هستید و این مکان را چطور دیدید؟

یک ماه است که در تفت هستیم و مشغول فیلم برداری؛ از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه و ازمحل ساخت فیلم هم راضی هستم به ویژه اینکه اولین بار بود که به تفت می آمدم و خیلی اینجا برام جالب بود و فکر می کنم علت اینکه این فیلم در اینجا ساخته می شود زیبایی خاص این مکان است.

 

 

مردم شهر تفت را چگونه دیدید؟

مردمان تفت را بسیار مهربان؛ خوب و خونگرم دیدم که بازی در این فیلم را برایم بسیار خاطره انگیز کرده است.

 

 

جناب آقای خمسه از خاطره گفتید؛ بهترین خاطره دوران بازیگری خود را می توانید برای خوانندگان بگویید؟

بهترین خاطره دوران بازیگری خود را می توانم به صورت کلی برخورد صمیمی مردم بیان کنم به ویژه برخورد صمیمی و مهربان مردم شهرستان تفت؛ که مردم خیلی خوب برخورد کردند و محبت داشتند؛ وقتی با این صحنه های لطف مردم مواجه می شوم این ها خاطرات خوش من هستند.

 

 

جناب خمسه از چند سالگی کار بازیگری را آغاز کردید و اکنون چه کارهایی را آماده پخش دارید؟

از سیزده سالگی این کار را شروع کردم و علاوه بر فیلم جنجال در عروسی که اکنون در حال آماده شدن است؛ فیلم سینمایی وروجک ها نیز برای کودکان آماده پخش هست.

 

 

بهترین اثر خود را چه می دانید؟

بهترین اثر را پایتخت می دانم چون مردم بسیار از آن خوششان آمد و بابا پنجعلی شخصیت محبوب و ماندگاری شد.

 

 

گفتید پایتخت؛ آیا مردم در نوروز ۹۴ پایتخت ۴ را تماشا خواهند کرد؟

خیر؛ پایتخت چهار دیگر در راه نیست و پایتخت با آن سه سری به کار خود پایان داد.

مصاحبه از امید و آگاهی تفت




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


امید اسدی
با عرض سلام اينجانب حدود 8 سال است که در هنر سه بعدي فعاليت مستمر مي کنم و سابقه طولاني در اين کار در ايران دارم اما متاسفانه از سوي مسئولين هيچ توجه جدي به اين هنر در ايران نمي شود . اميد وارم تا روزي ببينم فيلم هاي استاندارد بر پايه اصول سه بعدي عرضه شود و به دست مصرف کنندگان برسد .جاي ان که شاهد پيشبرد اين تکنيک نو ظهور در ايران باشيم ، شاهد بي اعتماد شدن علاقه مندان به اين هنر هستيم !… فيلمسازان بسياري را ديده ام که فقط به قصد اينکه اولين فيلم سه بعدي ايران را بسازند تصميم به فيلمبرداري سه بعدي مي گيرند و يا حتي از اشخاص خارجي در کارشان استفاده مي کنند در صوتي که حتي اصطلاحات فيلمسازي سه بعدي را نمي دانند .و دست اخر يک محصول بي کيفيت به دست علاقه مندان مي دهند . اگر اين نوع فيلم ها که توسط کارگردان هايي که سر رشته زيادي در هنر سه بعدي ندارند مورد نقد فني سه بعدي قرار بگيرند و توسط فيلمسازان و کارشناسان اين عرصه مورد بازبيني قرار بگيرد ...ايرادهاي زيادي از ان استخراج خواهد شد و …پس از سال ها فعاليت و تجربه در اين هنر متاسفانه شاهد خشک شدن ريشه هاي تکنيک سه بعدي که زحمات هاي فراواني براي ان کشيده ام هستم .
شما را دعوت مي کنم تا از وب سايت اينجانب که سابقه طولاني در هنر سه بعدي در ايران دارد و جزء نخستين وب سايت هاي ايراني در هنر سه بعدي مي باشد ديدن کنيد و از مطالب ان استفاده کنيد تا شايد کمکي باشد براي پيشبرد صنعت سه بعدي در ايران .
http://2dto3d.ir
قابل ذکر است لينک بالا در بيشتر سايت هايي خارجي که وابسته به کمپاني هاي معروف سه بعدي هستند تاييد و در معرض ديد عموم قرار گرفته است
—————————–
اميد اسدي : عکاس . فيلمبردار . کارگردان سه بعدي . عضو بين المللي عکاسي و عضو اپتيکال نوري اينترنشنال . طراح اولين انيميشن سه بعدي پرسپکتيو ايران و مخترع فيلترهاي سه بعدي در ايران و ....
----------------
زنده باد هنر سه بعدي ايران
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ ۰۲:۲۳.