ID : 8100923
جانشين فرمانده انتظامي استان يزد:

باند سارقان مشتريان بانك‏‏ های یزد متلاشی شد


جانشين فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري و انهدام اعضاي باند پنج نفره سارقان مشتريان بانك هاي شهر يزد و كشف 140 ميليون ريال وجه نقد خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "عطاءالله احمدي" در این باره گفت: به دنبال استمرار وقوع سرقت‎‎هاي داخل خودرو به روش تعقيب از بانك در شهرستان يزد، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اين كه كارآگاهان پس از بررسي شيوه و شگرد مجرمان و انجام كارشناسي پرونده‎‎هاي سرقت داخل خودرو و به دست آوردن موقعيت جغرافيايي اين جرم در شهرستان، خاطرنشان كرد: با انجام تحقيقات پليسي مشخص شد که سارقان دو جوان هستند كه به وسيله يك دستگاه موتورسيكلت پس از خروج مالباخته، اقدام به تعقيب وي و سرقت وجوه نقد داخل خودرو مي‎‎كنند.

احمدي ادامه داد: با به كارگيري مأموران مجرب و هماهنگي با مقامات قضائي، ساعت 10 صبح روز گذشته سارقان با يك دستگاه موتورسيكلت در جلوي بانك دستگير شدند.

اين مقام مسئول از اعتراف سارقان به 16 فقره سرقت مشتريان بانك‏‏ها خبر داد و تصريح كرد: با اعتراف متهمان سه نفر ديگر از اعضاي اين باند شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان 140 ميليون ريال وجه نقد و همچنين سه دستگاه خودروسواري و دو دستگاه موتورسيكلت نيز كشف شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.