ID : 33648929
انتقاد امام‌جمعه بافق از مسئولان:

با حقوق ۶۰۰ هزار تومان چگونه می شود زندگی کرد؟/ایستادگی در برابر دشمنان به برکت شهدا و خانواده آنان است


امام‌جمعه بافق گفت: در بعضی از شرکت‌ها ماهی ۶۰۰ هزار تومان حقوق به کارگر می‌دهند چرا به فکر مردم نیستید و حرکتی انجام نمی‌دهید که مردم نسبت به‌نظام خوش‌بین باشند.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم نماز این هفته به مراجعه تعدادی از کارگران شرکتی به دفترش اشاره کرد و گفت: در بعضی از شرکت‌ها ماهی ۶۰۰ هزار تومان حقوق به کارگر می‌دهند چرا به فکر مردم نیستید و حرکتی انجام نمی‌دهید که مردم نسبت به‌نظام خوش‌بین باشند. چه کسی می‌تواند با ۶۰۰ هزار تومان حقوق زندگی کند.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: بعضی از شرکت‌ها بین ۸ تا ۱۱ ماه است که حقوق کارگر را ندادند از کجا خرج زندگی را تأمین کند. چرا به دنبال ثروت‌اندوزی هستید و عده‌ای باید در فقر و نداری زندگی کنند. من به مسئولین تذکر دادم شب عید نزدیک است به فکر کارگران باشید.

وی در ادامه به سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم و تجلیل از مادران شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: درسی که امام خمینی (ره) به جامعه داد این بود که باید به خانواده شهدا و ایثارگران احترام گذاشت و زنان و مادران ایران یکی از بهترین زنان جهان هستند.

امام‌جمعه بافق تصریح کرد: اگر نظام ما تا امروز در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستاده و پیروز شده به برکت شهدا و خانواده آنان است.

سلیمانی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی اشاره و بیان داشت: ازنظر تحلیل گران کلیدی‌ترین سخنانی که رهبری در سال ۹۶ انجام دادند در ۲۹ آذرماه در جمع مردم تبریز بود که روی مسائل مهم کشور صحبت کردند.

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار به آسیب‌شناسی نظام پرداخته و فرمودند: دشمن از این طریق چه ضربه‌هایی که به کشور زده و همچنان می‌خواهد بزند و اگر این انقلاب به‌طرف اشرافی گری و رفاه‌طلبی برود دوامی نخواهد داشت و باید قدر این ملت مستضعف را بدانیم چون این قشر در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی همیشه درصحنه بودند. دشمن از رویارویی با نظام ناامید شده ولی بازهم با هزاران ترفند قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد و دوستان باید مواظب باشند.

حجت‌الاسلام سلیمانی اظهار داشت: رهبری در این دیدار به مسائل و مشکلات کشور نیز اشاره و افزودند: نا استقلال سیاسی و نظام‌داریم و مردم ما نیز درنهایت آزادی کامل تصمیم‌گیری می‌کنند و در انتخابات نیز با اختیار کامل نماینده و رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کنند. کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است و در هیچ جای جهان این وجود ندارد. در حوزه فرهنگ و اقتصاد مشکل‌داریم که نی توانیم با تکیه‌بر استعداد و توانایی داخل کشور بر این مشکلات فائق آییم.

تأسیس نهاد کمیته امداد و آغاز روز درختکاری از دیگر محورهای صحبت‌های امام‌جمعه بافق در خطبه دوم بود.

انتهای پیام/ع.ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.