ID : 39092749
امام جمعه بهاباد:

با روی کار آمدن دولت خوب و انقلابی مشکلات کشور حل می‌شود


امام جمعه بهاباد با اشاره به پیش رو بودن انتخابات 1400 گفت: با آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی و جهادی مشکلات و بی عدالتی‌ها حل می‌شود.

به گزارش یزدرسا؛ حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهابادباسفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم‌  افزود : درآستانه انتخابات قرارداریم ومقام‌معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند علاج درد های مزمن کشور در پرشور بودن‌ و حضور عمومی مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات است.

وی با بیان اینکه باید دولتی که روی کارمی آید یک دولت خوب و انقلابی باشد گفت : با آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی و جهادی مشکلات و نا عدالتی‌ها حل می‌شود.

امام جمعه بهاباد با اشاره به این که سوم اسفند کودتای انگلیسی رضاخان رقم خورد ادامه داد:  بعد از آنکه نهضت مشروطه راه افتاد، توانست جلوی خودکامگی و استبداد را بگیرد و مانع همه‌جانبه استعمارگران در کشور شود اما انگلیس به همین مقدار نقش‌آفرینی مردم ایران در سرنوشت‌شان هم ناراحت بود.

وی تصریح کرد : از همین رو یک فرد نظامی تندخو به نام رضاخان میرپنج را با طراحی نظامیان انگلیسی بلند کردند و به کودتای سیاه معروف شد.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد : ایام» جمع یوم به معنای روز و «بیض» جمع «ابیض» به معنای سفید و درخشان است که به روز‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم هر ماه قمری گفته می‌شود و به عقیده مسلمانان ایام‌البیض ماه‌های رجب، شعبان و رمضان دارای فضیلت بسیار است که در شریعت و فقه اسلام بر اقامت سه روزه در مسجد جامع برای عبادت خدا و تهذیب نفس اطلاق می‌شود.

وی در ادامه با تبریک میلاد امام علی (ع) امام اول شیعیان عالم به سخنان رهبری درباره منع اعمال اعتکاف به دلیل شرایط کرونایی گفت: ایشان توصیه کردند بهتر است در این سه روز نماز جعفر طیار را بخوانند و از فضائل این ماه پربرکت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.