ID : 1004145
پيام فرماندار اردكان بمناسبت بازگشايي مدارس و دانشگاه ها؛

با زنگ مهر هزاران انديشه پاک و سالم خود را در جريان زلال تعلم قرار مي دهند


فرماندار اردكان بمناسبت فرارسیدن مهر ماه و بازگشايي مدارس و دانشگاه ها پیامی خطاب دانش آموزان و دانشجویان شهرستان اردکان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اردکان ، فرماندار اردکان با انتشار پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان تبریک گفت. متن این پیام به دین شهر است:

به نام خالق قلم

مهر ماه گرچه نخستين ماه پاييز است ولي مانند بهار هزاران ارمغان نهفته با خود دارد ، برگ ريزان طبيعت با رويش برگ هاي سبز دانش در باغچه ذهن دانش آموزان جلوه هايي را به همراه مي آورد که زيباترين آن بازگشايي باغستان علم و معرفت يعني مدارس و دانشگاه هاست . زنگ مهر که به صدا در مي آيد هزاران فکر پاک و انديشه سالم خود را در جريان زلال تعلم قرار مي دهند تا بدين واسطه رويش را تجربه کرده و جانها را از عطر دانش سرشار سازند .

اينجانب فرا رسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس و دانشگاه ها را به تمامي رهپويان مسير معرفت و جويندگان حکمت و دانش تبريک عرض نموده و اميدوارم کليه دانش آموزان ، دانشجويان ، معلمين و دانشگاه هيان با جهد وتلاش هرچه بيشتر ، براي اعتلاي وضعيت علمي و فرهنگي شهرستان ، استان و کشور اهتمام ويژه ايي وروزيده و در اين مسير از هيچ کوششي مضايقه ننمايند.

احمد کمالی اردکانی

فرماندار شهرستان اردکان




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.