ID : 1004411
صبح امروز؛

با فرار رسیدن بهار دانش، شکوفه ها و جوانه های اردکان روییدند +تصاویر


همزمان با سراسر کشور دانش آموزان اردکانی پایه اول و هفتم نیز ورود خود را به مدرسه جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از اردکان، این مراسم که با عنوان جشن شکوفه ها و جشن جوانه ها به ترتیب در مدارس 22 بهمن و فرزانگان شهدای اردکان برگزار شد با حضور مسئولین شهرستان، آموزگاران ، دبیران و والدین دانش آموزان همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهر اردکان در جشن جوانه ها در سخنانی  ضمن سپاس و تقدیر از خداوند بخاطر فراهم آوردن زمینه تحصیل و علم اندوزی برای دانش آموزان ، بینش صحیح  و بصیرت به همراه جهاد و مبارزه با بدیها و زشتی ها را زمینه ساز موفقیت محصلین دانست و تصریح کرد:

هفته دفاع مقدس که همزمان با بهار علم و دانش است یادآور جنگی تحمیلی توسط غرب و دست نشانده های غربی با اهدافی غیر الهی و دنیوی می باشد  و وظیفه ی هر ایرانی است تا بصورت ویژه در این ایام یاد و خاطره شهدا را زنده کند.

امام جمعه اردکان افزود: ارزش ذاتی هر انسان به میزان علم اندوزی و دانش اوست و مغتنم شمردن فرصت ها توسط دانش آموزان تضمین کننده علم اندوزی آن هاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همچنین از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه بیشتر به خدا شناسی و خودشناسی ابراز خرسندی کرده و برای اجرای کامل و بدون نقص این طرح آرزوی موفقیت نمود.

اکبر نوریان اردکانی نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین، دانش آموزان و والدین بخاطر حضور در این جشن ها و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس ، از اولیاء و آموزگاران خواست تا با همکاری با یکدیگر سال تحصیلی پر تلاش به همراه نتایج درخشان را رقم بزنند. نوریان ضمن مهم دانستن شناخت صحیح  راه تحصیل و علم اندوزی برای دانش آموزان به آنها توصیه کرد تا از راهزنان زمان که قصد گمراهی و عقب افتادگی تحصیلی آنها را دارند دوری کنند و در کنار این امر رهرو شناسی و رهبر شناسی را در تمامی زمینه ها مد نظر قرار دهند.

 

 

******دبیرستان فرزانگان شهدا******

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.