ID : 2498289
فرمانده نیروی انتظامی خاتم:

برخورد قاطعانه پلیس با افرادی که درچهارشنبه سوری قصدمزاحمت برای شهروندان دارند


فرمانده نیروی انتظامی خاتم گفت: نیروی انتظامی با کلیه توان و امکاناتی که دارد با افرادی که در چهارشنبه سوری قصد مزاحمت برای شهروندان در سطح شهرستان را دارند برخورد جدی و قاطعانه خواهد داشت.

به گزارش یزد رسا ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طنین خاتم ، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک پیشاپیش سال نو به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خاتم گفت: تعطیلات نوروز شهروندان جهت دیدار و بازدید و مسافرت منازل خود را ترک می کنند و افرادی سودجویی هستند که به عنوان سارق فرصت را مناسب می دانند در این ایام تا بتوانند از فرصت بدست آمده اموال مردم را به نحوی که زحمات زیادی برای بدست آوردن آنها کشیدند یک شبه به سرقت ببرند.

"سرهنگ صالحی" در این خصوص از همشهریان خواست تا با پلیس همکاری داشته باشند تا انشاالله شاهد هیچ گونه سرقتی در سطح شهرستان به ویژه در ایام نوروز نداشته باشیم.

وی همچنین به کلیه شهروندان توصیه کرد: در ایام نوروز هنگام مسافرت کلیه درها و پنجره های منازل خود را قفل نمایند و همسایگان و بستگان مورد اعتماد خود را در جریان مسافرت خود قرار دهند و از آنها تقاضا نمایند تا از منزل آنها سرکشی نمایند و در صورت امکان از لامپ های مجهز به تایمر استفاده نمایند تا نشانه ای دال بر خالی بودن منزل وجود نداشته باشد .

فرمانده نیروی انتظامی خاتم همچنین اذعان داشت:به هیچ عنوان کلید منزل خود را در اختیار افراد ناشناس و غیر مطمئن قرار ندهند و همچنین پول نقد و اشیاء قیمتی مثل جواهرات و … را نیز در منزل باقی نگذارند و از حضور کودکان و سالمندان بیمار نیز برای حفاظت از منزل استفاده نکنند.

صالحی همچنین به شهروندانی که به مسافرت می روند توصیه کرد: از قرار دادن پول نقد و مدارک و اشیاء گران قیمت در داخل خودرو و همچنین از شتاب زدگی و عجله در رانندگی خوداری نمایند و در رانندگی صبر و حوصله بکنند و حتما از کمربند ایمنی استفاده نمایند و خودروها نیز قبل از مسافرت رفع نقص شود تا انشاالله سفری ایمن و سالم داشته باشند.

سرهنگ صالحی اشاره ای نیز به چهارشنبه سوری کرد و افزود: با توجه به اینکه چهارشنبه سوری برنامه ای است که کلیه جوانان و نوجوانان علاقمند هستند با مواد محترقه آتش بازی کنند که یک سری حوادثی و عواقبی در جامعه دارد مثل قطع عضو ، نابینایی و حتی فوت بعضی از افراد می شود.

وی همچنبن با بیان اینکه از مواد محترقه ای که به صورت بمبی و دست ساز است جدا خودداری شود گفت: نیروی انتظامی با کلیه توان و امکاناتی که دارد با افرادی که در چهارشنبه سوری قصد مزاحمت برای شهروندان در سطح شهرستان را دارند برخورد جدی و قاطعانه خواهد داشت.

صالحی از کلیه شهروندان نیز خواست که هنگام مزاحمت ایجاد کردن افراد با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند لذا همکاران ما در تمامی اوقات شبانه روز در خدمت مردم هستند تا انشاالله در چهارشنبه سوری در سطح شهرستان امنیت داشته باشیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.