ID : 8034238
فراخوان/

بررسی عوامل و ریشه های مهاجرت از ابرکوه و آثار و پیامدهای آن


مرکز رشد فناوری ابرکوه طی یک فراخوان جهت بررسی عوامل و ریشه های مهاجرت از ابرکوه و آثار و پیامدهای آن بر شهرستان از صاحب نظران دعوت به اعلام نظرات کارشناسانه نمود.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، با توجه به تاثیرات فراگیر و گسترده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی که مهاجرت نخبگان، سرمایه داران و کارشناسان بر جا می گذارد، مرکز رشد فناوری ابرکوه صاحب نظران محلی و تعدادی از ابرکوهی های مقیم شهرهای دیگر را برای ارائه نظرات کارشناسانه دعوت به شرکت در فراخوانی با عنوان « بررسی عوامل و ریشه های مهاجرت از ابرکوه و آثار و پیامدهای آن بر شهرستان» جهت بررسی این موضوع نمود.
از علاقمندان شرکت در این فراخوان دعوت می شود نظرات خود را پیرامون موضوعاتی همچون: عوامل فرهنگی موثر بر رشد مهاجرت، بررسی آماری جمعیت ابرکوه پس از انقلاب اسلامی، جاذبه های شهرهای بزرگ برای پذیرش مهاجر، جاذبه های ابرکوه برای پذیرش مهاجر، تاثیرات اجتماعی مهاجر فرستی و مهاجر پذیری شهر ابرکوه، نقش صنایع مستقر در ابرکوه در تغییر بافت جمعیتی ابرکوه، راهکارهای بازگشت مهاجرین و سرمایه های آنها، تاثیرات منفی اقتصادی رشد مهاجرت از ابرکوه و بررسی اثرات مهاجرت از ابرکوه بر رشد و توسعه صنعتی ابرکوه مطرح و راهکارهایی ارائه گردد.
این فراخوان به منظور طرح علمی موضوع مهاجرت نیروی انسانی و سرمایه از شهرستان ابرکوه و تبعات آن، ریشه یابی موضوع مهاجرت کارشناسان و سرمایه داران از ابرکوه و ارائه راهکارهایی عملی جهت استفاده از توان فکری و مالی مهاجرین اعلام گردیده است.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این فراخوان می توانند آثار خود را به مرکز رشد فناوری ابرکوه  واقع در خیابان سرو و یا ایمیل سایت خبری ابرکوه"ابرنیوز" به آدرس INFO@ABARNEWS.IR ارسال کنند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.