ID : 39620026

برگزاری جشنواره «دوقلوهای بدمینتونی» در ابرکوه


همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش اولین جشنواره دوقلوهای بدمینتونی به منظور توسعه هدفمند این رشته ورزشی در سالن ورزشی کوثر ابرکوه برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، گلریز امیدواری نائب رئیس هیئت بدمینتون ابرکوه گفت: این جشنواره در دو بخش پسران و دختران با حضور 30 نفر از دوقلوها در رده سنی 10 سال به بالا برگزار و رشته پر تحرک و پرهیجان بدمینتون به آنان معرفی شد تا ضمن ایجاد روحیه و انگیزه در آنان برای انجام ورزش، برای آموزش حرفه ای بدمینتون اقدام کنند.

وی با تأکید بر این که جشنواره مذکور برای اولین بار در ابرکوه برگزار شد، ابراز کرد: با توجه به اینکه بدمینتون یک ورزش دو نفره است، ما نیز از دوقلوهای شهرستان جهت حضور در جشنواره دعوت به عمل آوردیم که دوقلوهایی از روستاهای شمس آباد، هارونی و شهر ابرکوه در این برنامه شرکت کردند.

امیدواری با بیان این که حفظ تندرستی و سلامت جسم و روح، ارزش دادن به توانایی انسان ها، ایجاد روحیه شاد و داشتن جامعه ای سالم به دور از هرگونه آلودگی در جوانان از جمله کارکردهای مهم ورزش است، افزود: توسعه هدفمند بازی بدمینتون که یک بازی پرتحرک است کودکان را با ویژگی هایی همچون چالاکی، استقامت، انعطاف پذیری و سرعت آشنا می کند.

نائب رئیس هیئت بدمینتون ابرکوه در پایان خاطرنشان کرد: دوقلوهای شرکت کننده در جشنواره، به صورت عملی اصول اولیه و پایه ورزش بدمینتون را فرا گرفته، ابزار و تجهیزات مورد نیاز این رشته را شناختند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.