ID : 16474963
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تفت خبر داد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 4 نقطه از شهرستان تفت/ شعار «مرگ بر آمریکا» کوبنده تر از هرسال


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تفت از برگزاری راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور با شعار استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا و اسرائیل در 4 نقطه محوری شهرستان خبرداد.

به گزارش یزد رسا؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح روز سیزدهم آبان همزمان با سراسر کشور در 4 نقطه شهری و روستایی تفت نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد علی متوسل، افزود: این راهپیمایی در چهار نقطه بخش کهدوئیه و گاریزات، بخش نیر، منطقه بنادکوک و شهر تفت برگزار می شود.

وی با دعوت از اصناف، کسبه، بازاریان، روحانیون، دانشگاهیان، دانش آموزان و سایر اقشار مردمی در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: امسال مردم تفت با حضوری باشکوه تر و پرشورتر شعار «هیهات من الذله» را عینیت خواهند بخشید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تفت ادامه داد: راهپیمایی شهر تفت از ساعت 9 صبح و در مسیر پل کوکبیه تا حسینیه امام(ره) تفت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: «رمی جمره»، نمایشگاه عکس، نقاشی، پوستر، کاریکاتور و سخنرانی از مهم ترین برنامه های این راهپیمایی است.

متوسل، با بیان اینکه امسال شعار مرگ بر آمریکا کوبنده تر از هر سال طنین انداز خواهد شد، گفت: اقشار مختلف مردم و بویژه دانش آموزان فردا نشان خواهند داد که آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ماست و استکبار ستیزی به عنوان یک آرمان اصلی انقلاب در بطن جامعه و در بین آحاد مردم وجود دارد.

وی شعار های مرگ بر آل سعود و مرگ بر انگلیس را از دیگر شعار های محوری این راهپیمایی دانست.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.