ID : 8310805
در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد

برگزاری مراسم رژه موتوری در شهرستان بهاباد+ تصاویر


صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوری درشهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بهاباد، صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه موتوری با شرکت خودروهای ادارات و نهاد های شهرستان و خودرو های نظامی و انتظامی برگزار شد.

این رژه  از محل گلزار شهدای گمنام شهرستان بهاباد آغاز و با گذر از خیابانهای امام خمینی ، شهید صدوقی و پاسداران تا گلزار شهداء بهشت محمدی ادامه یافت.

سپس شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدا ء و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت الاسلام میر فخر الدینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شرکت کننده در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این استقامت و پایداری باید همیشه در راه خدا باشد و در جنگ تحمیلی سه گروه  ملت شریف و شهیدپرور ایران، همسران و مادران شهدا و رزمندگان با دشمن جنگیدند و از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی اضافه کرد: امروز هم در جنگ نرم دشمن ما نیاز به‌استقامت داریم چراکه آنچه باعث پیروزی در جنگ تحمیلی آشد، استقامت بود وامروز نیز باید در جنگ نرم با دشمن هم استقامت داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد  تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در سنگرها ایستادند و سنگرها را حفظ کردند و ما باید اکنون سنگرها را در مقابل جنگ نرم حفظ کنیم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.