ID : 6634564
باحضور آیت الله ناصری درامزاده جعفر یزد صورت می گیرد

برگزاری مراسم معنوی رونمایی از پنجره های حرم و روپوش های قبور مطهر حرمین امامین عسکریین(ع)


مراسم رونمایی از پنجره رواق ها و روپوش های اهدایی به حرمین امامین عسکریین(ع) همراه با مراسم وداع، همزمان با نماز مغرب و عشا شامگاه امشب دوشنبه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدرسا، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار یزدبانو اظهار داشت: این ستاد از یکسال گذشته تا کنون کار ساخت پنجره های مشبک اهدایی به حرمین امامین عسکریین(علیهم السلام) در سامرا را در یزد به پایان برده است و از سوی معاونت خواهران این ستاد نیز کار ترمه دوزی و طلادوزی روپوش های قبور مطهر در سامرا به اتمام رسیده است که شامگاه امشب این دو پروژه رونمایی می شود.
کاظم مشهدی بافان افزود: آغاز مراسم امشب همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا به امامت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزدخواهد بود که از عموم شیفتگان عصمت و طهارت برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.
گفتنی است: پنجره های مشبک اهدایی شامل هشت پنجره است که در رواق های حرمین امامین عسکریین (علیهم السلام) نصب می شود که توسط هنرمندان یزدی تهیه شده است و روپوش ها نیز برای قبور مطهر امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع)، نرجس خاتون مادر و حکیمه خاتون مادر و عمه بزرگوار امام زمان(عج) توسط بانوان هنرمند یزد و اصفهان تهیه شده است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.