ID : 25026876

برگزاری مسابقات ملی قرآن کارکنان وزارت نیرو در یزد


مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان وزارت نیرو در مرحله کشوری، به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزد رسا؛ حجت الاسلام‌ والمسلمین علی یزدان‌پرست در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: مجموعه وزارت نیرو، علاوه بر فعالیت ذاتی که تامین آب و برق مطمئن برای مردم است، نسبت به سایر وزارتخانه‌ها در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغات هم خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است.

یزدان‌پرست با اشاره به این که وزارت نیرو نسبت به مجموعه‌های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات حرف‌هایی برای گفتن دارد، اظهار داشت: وزارت نیرو در ارزیابی سازمان‌ها از جمله ستاد اقامه نماز، مجموعه امر به معروف، ستاد غدیر، ستاد صیانت و دیگر ستادها، الحمدالله همیشه در رتبه‌های برتر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه  با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی بسیار قوی، یک فضای خوبی در مجموعه وزارت نیرو حاکم است، خاطرنشان کرد: در بحث‌های فرهنگی، همه ساله تمام برنامه‌های فرهنگی وزارت نیرو که در کل کشور برگزار می‌شود، همراه با بروزرسانی است.

یزدان‌پرست با اشاره به این که برنامه‌های وزارت نیرو در تمام حوزه‌های فرهنگی و دینی انجام می‌شود، عنوان کرد: از جمله مباحثی که در وزارت نیرو به صورت جدی مد نظر قرار می‌گیرد، مباحث قرآنی است که هم برای همکاران و هم برای فرزندان و همسرانشان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، این مسابقات یک سال برای فرزندان و یک سال برای کارمندان برگزار می‌شود.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی با بیان این مطلب، که تا کنون 10 دوره ویژه کارکنان و 13 دوره ویژه فرزندان انجام شده، گفت: امسال یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان وزارت نیرو انجام می‌شود و الحمدالله هر سال در این مسابقات حدود 5 تا شش هزار نفر شرکت می‌کنند.

یزدان‌پرست در ارتباط با رشته‌های این دوره از مسابقات گفت: قرائت، ترتیل، قرائت تحقیق، مفاهیم، زبان‌آموزی، تحقیق موضوعی رشته‌های این دوره از مسابقات است که در سه مرحله شرکتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی افزود: حدود 350 تا 400 نفر از منتخبان مسابقات شرکتی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و در این مرحله به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی  با اشاره به این که این دوره از مسابقات چهارشنبه 17 آذر شروع و تا جمعه 19 آذر به پایان می‌رسد، عنوان کرد:  مراسم اختتامیه این مسابقات صبح روز جمعه برگزار می‌شود.

تسنیم

انتهای پیام/د




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.