ID : 10392643

برگزاری نماز جمعه غیر قانونی افاغنه در تهران/اجاره مسجد به افغان‌ها توسط یک حامی فتنه


افرادی با اجاره کردن یک مسجد در شمال شهر تهران، به قیمت روزانه 2 و نیم میلیون تومان،‌ با همکاری افاغنه که غالباً بدون مجوز هم هستند،‌ در این مسجد نماز جمعه برگزار می‌کنند.

به گزارش یزدرسا به نقل ازراه دانا  ،چندی است که یکی از علمای اهل سنت در کشور با همراهی یکی از حامیان خود در دولت به دنبال برگزاری نماز جمعه اهل سنت به طور مجزا در تهران هستند که این موضوع به خاطر اینکه جمعیت اهل سنت در تهران وجود نداشته است تا کنون عملیاتی نشده است.


به گزارش خبرنگار دانا، اما اخیراً این عالم اهل سنت با همکاری فردی معلوم الحال و با استفاده از تبعه‌های افغانی در تهران اقدام به برگزاری نماز جمعه در تهران کرده اند.


این افراد با اجاره کردن یک مسجد در شمال شهر تهران، به قیمت روزانه 2 و نیم میلیون تومان،‌ با همکاری افاغنه که غالباً بدون مجوز هم هستند،‌ در این مسجد نماز جمعه برگزار می‌کنند.


نکته جالب توجه این است که تهران جمعیت اهل سنت نداشته و این افراد برای اینکه نشان دهند تهران دارای جمعیت اهل سنت است، از تبعه‌های افغانی که به صورت کارگر فصلی در تهران کار می کنند برای این کار استفاده کرده اند.


این در حالی است که فردی که خود را متولی این مسجد می‌داند در واقع متولی این مسجد نبوده و یکی از عناصر فتنه سال 88 است و برای کسب سود بیشتر این مسجد را به افاغنه اجاره می دهد.


انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.