ID : 11901614
گزارش میدانی/ بزرگترین آرزوهای ابرکوهی ها در سال94؛

بزرگترین آرزوی ابرکوهی‌ها/ از فرج منجی تا رفع تحریم ها و اعتماد دولت به نیروی های جوانان


ابرکوهی ها از بزرگترین آرزوهایشان در سال جدید چنین می گویند...

به گزارش یزد رسا به نقل از سروابرکوه، در سطح شهر گشت و گذاری زدیم و از مردم خوب شهرمان، از بزرگ ترین آرزوهایشان در سال جدید پرسیدیم. چهره متبسم مردم، نشان از دل شاد و امیدوار آنان به آینده داشت، آینده ای که خود برگ برگِ آن را ورق می زنند.


مذاکراتی با عزت برای کشورم ایران آرزو می کنم
سیدرسول کارمند است. او بزرگترین آرزوی سیاسی خودرا حل مذاکرات می داند، مذاکراتی که بهترین آبرو را در سطح بین المللی به ایران ببخشد.


آرزوی اقتصادیش رفع تورم و فقر است و آرزوی بعدی اش بهتر شدن وضعیت فرهنگی جامعه و از بین رفتن بدحجابی هاست.


آرزویم خودکفایی کشورم ایران است
محمد آقا صاحب مغازه ظروف یک بار مصرف می گوید: امید دارم ایران در حوزه مذاکرات نتیجه خوبی بدست آورد و به دشمنان بفهماند که ایران از همه نظر در جهان پیروز است.


او ادامه می دهد: آرزویم این است که ایران بدون وابستگی به خودکفایی مطلق برسد و در مقابل همه توطئه ها سربلند باشد.


رفع فقر از خانواده های کم درآمد/ دولت به جوانان اعتماد کند
علیرضا که اهل ابرکوه و دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه شیراز است می گوید: بزرگترین آرزویم رفع فقر اقتصادی از چهره خانواده هاست، از دولت  محترم هم می خواهم از جوانان حمایت کند تا ما با اتکا به نیروی جوانی وضعیت اقتصادی مطلوبی را خلق کنیم.


ظهور امام زمان(عج) بزرگترین آرزویم است
آقا اسماعیل پویا مغازه لوازم خانگی دارد و جوانی بسیار زحمتکش است، او مهمترین آرزویش را فرج امام زمان(عج) می داند و می گوید: آرزوی بعدیم این است که همه جوانان خوشبخت باشند.

 


رفع کامل تحریم ها... بزرگترین آرزوی من و ملت ایران
حمید حاتمی که آرایشگر است می گوید: امیدوارم تحریم ها کاملا برداشته شود تا عزت اسلامی ما به همه دنیا ثابت شود و بفهمد که ما در مذاکرات صادق هستیم...

 

آرزوی مسکن برای جوانان بی خانمان

خانم اکرمی مدیر پیش دبستانی ضمن آرزوی ظهور امام زمان (عج) در سال جدید اظهار داشت: کاش بیش از این دلها یکی شود و در رسیدن به راه های پیشرفت و توسعه کشورگوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم و شعار امسال را عملی کنیم.

اکرمی افزود: انشااله با تدابیر مسئولین همه ی خانواده های ایرانی بالاخص جوانان در خانه های خود ساکن شوند.

 

تیم مذاکره کننده محکم پیش برود

مریم خانم خیاط ابرکوهی و فعال فرهنگی عنوان کرد: آرزوهای بزرگ داشتن که کم نیست ولی خوشبختی و سلامتی را برای همه از خداوند منان خواستارم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تیم مذاکره کننده کشورمان بدون کوچکترین تردیدی پیش برود و بدانند که عاقبت حق پیروز است. چراکه امسال با توجه به شعار سال "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" بیش از پیش ملت ایران پشتوانه آنها هستند. 

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.