ID : 16810327
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بسیجی اجازه نمی دهد کسی در داخل آمریکا را حلال مشکلات بداند/برجام و 1+5 هم آمریکا را از زباله دان تاریخ باز نمی گرداند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در منزل شهید شاخص بسیج رسانه استان یزد برنامه‌های هفته بسیج را اعلام کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد آوا، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در منزل شهید ناصر دادرس شهید شاخص بسیج رسانه استان و اولین خبرنگار و مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برگزار شد.

سردار اکبر فتوحی در این نشست گفت: امروز تفکر بسیجی طبیعت دنیا را تغییر داده است و بسیج در هر صحنه ای که وارد می‌شود استراتژی سیاست و برنامه های دشمن را کاملا خنثی می‌کند و اتاق فکر و قدرت تصمیم گیری استکبار جهانی را از آنها می‌گیرد.

وی افزود: بسیج نهادی است که از بدو انقلاب تاکنون رشد کرده و در همه عرصه ها روبه رشد است و غبار محرومیت از چهره محرومان و مظلومان را پاک می‌کند.

سردار فتوحی با اشاره به برنامه های هفته بسیج، دیدار فرماندهان و مسئولان بسیج با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد، استاندار و فرمانداران در استان و شهرستان‌ها و گردهمایی میقات صالحین و برپایی پایگاه‌های مشاوره دینی و ایستگاه‌های سلامت در مصلی‌های نماز جمعه را از جمله این برنامه‌ها نام برد.

فرمانده سپاه الغدیر استان اعلام کرد: فردا استان یزد میزبان کوهنوردان بسیجی از سراسر کشور برای صعود به قله شیرکوه خواهد بود.

نواختن زنگ بسیج در مدارس استان، برگزاری نشست های فرهنگی بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، افتتاح سالن هی فرهنگی ورزشی صالحین و 9 دی و افتتاح بیمارستان صحرایی با حضور مسئولان کشوری در منطقه حسن آباد از دیگر برنامه های هفته بسیج است که فرمانده سپاه الغدیر استان به آن اشاره داشت.

وی همچنین از اجتماع بزرگ بسیجیان سراسر کشور در نواحی با عنوان «شکوه ایستادگی»، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهداء، همایش سراسری اساتید بسیجی در دانشگاه یزد و یادوراه شهدای جامعه پزشکی به عنوان دیگر برنامه های هفته بسیج یاد کرد.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی از مرزهای ما عبور کرده است و به جهان صادر شده است، ادامه داد: این تفکر به عنوان یک اصل پذیرفته شده است و اگر جامعه ای بخواهد روی پای خود بایستد باید این تفکر را کار بندد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمن ، نفوذ است، تصریح کرد: دشمنان که با فتنه‌ها و توطئه های خود نتوانستند به هدف خود که براندازی نظام اسلامی بود برسند  اکنون می‌خواهند از طریق نفوذ پس از برجام اهداف خود را دنبال کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان از اصحاب رسانه خواست تا با راه انداختن نهضت روشنگری و بصیرت افزایی مانع از پیاده کردن اهداف دشمن شوند.

وی با بیان اینکه نگاه باید به داخل و ارزش ها باشد، تأکید کرد: وجود هر مشکلی در هر دستگاهی به دلیل نداشتن تفکر بسیجی است.

سردار فتوحی با بیان اینکه  امریکا در حال خداحافظی با تاریخ است و 5+1 و برجام نمی توانند آن را برگردانند، افزود: امریکا به نمایشگاهی بزرگ از شکست‌های پی در پی تبدیل شده است و بسیجیان اجازه نمی دهند که کسی در ایران اسلامی امریکا را حلال مشکلات بداند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید ناصر دادرس،  از مستند اردوهای جهادی دانشجویان و بسیجیان استان با عنوان «فصل رسیدن» رونمایی شد.

 

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.