ID : 40287074
فرماندار تفت خبر داد؛

بهره برداری از 55 طرح عمرانی در هفته دولت


دهشیری، فرماندار تفت، گفت: 55 طرح عمرانی در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

به گزارش یزدرسا، محمد دهشیری در نشست مشترک فرمانداران تفت، بافق و بهاباد گفت:از  55 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.   

فرماندار تفت افزود: طرح‌های مخابراتی، گردشگری، تصویه خانه، مرمت و آسفالت جاده علی آباد و طرح ورزشی از پروژه‌های عمرانی در هفته دولت در این شهرستان است.

وی با اشاره به  وجود یک هزار و 800 قنات در شهرستان تفت، تصریح کرد: شهرستان تفت از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی در ارتفاعات استان یزد قرار دارد و برخلاف اینکه سرچشمه آبی شهرستان محسوب می شود و دارای یک هزار و 800 قنات است که فقط تعدادی از آنها زنده هستند، خشکسالی و بی آبی دغدغه اصلی مردم این شهرستان، به ویژه روستا‌ییان است.

فرماندار تفت افزود: گر چه بیشتر مناطق شهرستان تفت با آبرسانی سیار انجام می شود، اما مهمترین برنامه برای آینده شهرستان، آبرسانی به شهرستان تفت است. 

دهشیری با اشاره به اینکه آسیب های وارده به شهرستان تفت در سیل اخیر، گفت: بارندگی های اخیر و سیل گذشته، خسارت های زیادی را به مناطق بالا دست تفت وارد کرده و با توجه به موقعیت مکانی این شهرستان، مسئولان باید در زمینه جبران خسارت ناشی از سیل اقدامات لازم را با جدیت بیشتر انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش تردد در مسیرهای منتهی به شهرستان تفت، عنوان کرد: مسیر یزد-تفت و تفت به روستاهای این شهرستان از پرتردد ترین مسیرهای منتهی به شهرستان تفت است به گونه ای که در روزهای پایانی هفته، ۴۹۵ هزار خودرو بار ترافیکی وارد شده به شهرستان تفت عنوان شده است.

فرماندار تفت با تاکید بر اهمیت صنایع کم آبخواه در این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه صنعت غذا و دارو، یک صنعت پاک، کم آبخواه و دانش بنیان است، ایجاد شهرک غذا و دارو به عنوان یکی از برنامه های در دستور کار در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.