ID : 14079366
بیانیه بسیج جامعه زنان ابرکوه به مناسبت روز قدس؛

به حکم اسلام در برابر ظلم قیام می کنیم تا ظالمان در دنیا یکه تازی نکنند


حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) ابرکوه طی صدور بیانیه ای تأکید کرد: حکم حقه اسلام و قرآن این است که علیه ظلم قیام کرده و استقامت کنیم و اجازه ندهیم ظالمان در دنیا یکه تازی کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) شهرستان با صدور بیانیه ای از بانوان بسیجی خواست تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد رس و حامی مظلومین جهان باشند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

ای کسانی که ایمان آورده اید ، یهود و نصارا را یاوران و دوستان خود مگیرید ، آنها دوستان و یاوران یکدیگرند ، و هر کس از شما آنها را دوست و یاور خود گیرد از آنها خواهد بود. (سوره مائده آیه 51)

روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل، صف بندی عدل در مقابل ظلم است؛ روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است. (امام خامنه ای حفظ الله/ عید سعید فطر سال 88)

حضرت امام(ره) روز قدس را روز حیات اسلام نامیدند و علت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را ایجاد وحدت بین امت اسلام معرفی کردند.

 روز قدس روزی است که تمام مسلمین جهان برای نابودی آمریکا و اسرائیل متحد می شوند تا ندای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند؛ چرا که اسلام ما را به حمایت از مظلوم امر کرده است.

حضرت علی(ع) می فرمایند: «برای ظالم دشمن باشید و برای مظلوم یارو امدادگر». اگر ما پیرو امام علی(ع)، خدا و قرآن هستیم حکم حقه این است که علیه ظلم قیام کنیم و در این راه استقامت کنیم و اجازه ندهیم ظالمان در دنیا یکه تازی کنند.

ملت ایران با درک همدلی با مسلمانان و دفاع از حقوق مردم یمن و فلسطین همچون سال های گذشته زیر بیرق قرآن و ولایت فقیه با حضور گسترده خود این همدلی را بهتر از قبل نشان خواهند داد. لذا از خواهران بسیجی و روزه دار دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز قدس فریاد رس و حامی مظلومان جهان باشند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.