ID : 1024618
زارع زاده:فرمانداران هر 5شهرستان حوزه انتخابیه من باید بومی باشند

به مخالفتم بابرخی از گزینه های استانداری یزد افتخار می کنم/ خط و نشان برای اصفهان


نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس با اشاره به اینکه تا ۲ الی ۳ روز آینده استاندار جدید یزد معرفی می شود گفت: انشاالله این پیام مرا بشنوند که باید فرمانداران هر ۵ شهرستان حوزه انتخابیه من که مردمش محروم ترین ها هستند، بومی باشند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از بافق، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در بخش دوم سخنان خود در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بافق با اشاره به اینکه  بعضی مطالب در خصوص استاندار جدید یزد شنیده می شود که خلاف واقع است اظهار داشت:  تا ۲ الی ۳ روز آینده استاندار جدید یزد معرفی می شود و آن هم استانداری که باید بیاید و خیلی از مسائل را حل کند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: گزینه هایی را برای استانداری یزد مطرح کردند که افتخار می کنم با برخی از آن ها مخالفت کرده ام. نماینده ای نیستم که بی خیال باشم تا هرکس بیاید سکان استانداری را در دست بگیرد و پاسخگو نباشد زیرا در گذشته بی عدالتی هایی در تقسیم زیرساخت های شهرستان ها شده است.

دخیل-عباس-در-نمازجمعه-بافق
شهرستانی که بیشترین خدمت به استان یزد و کشور را داشته، هنوز جاده و گاز ندارد!
نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید ثابت شود کدام شهرستان در استان یزد بیشتر از بافق به استان و کشور خدمت کرده است. این شهر هنوز جاده و گاز ندارد و مردمش محروم هستند. استاندار باید کسی باشد که بیاید و گذشته ظالمانه استان را جبران کند و پاسخگو باشد.

زارع زاده مهریزی ادامه داد: ما مدیری می خواهیم که در استان رفع بی عدالتی کند زیرا بی عدالتی چیزی نیست که نشود ثابت کرد. ۵ شهرستان یک نماینده و ۱ شهرستان هم یک نماینده! . این بی عدالتی شفافی نیست؟! در زمان مدیریت چه کسی این وضعیت برقرار شده؟!
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: یک عده خیلی راحت "خط کش" برداشتند و مرزها را آن طور که دلشان می خواست تعیین کردند. بی عدالتی نیست شهرستانی که روزانه حداقل یک میلیارد تومان سنگ آهن در آن بار می شود، هنوز جاده و گاز ندارد و نُرم بیکاری اش بالاست؟! این خجالت ندارد؟! الآن هم اگر استانداری آمد که این مسیر (رفع بی عدالتی) را طی نکرد، بنده صد در صد مقابلش ایستادگی می کنم.

اختلافات داخلی در بافق موجب شده دیگران هر غلطی خواستند، کردند/ مردم بافق مسئولان شان را حمایت کنند
زارع زاده افزود: توصیه ای هم برای مردم بافق دارم. می دانید چرا آدم ها و شهر ها ضرر می کنند؟ چون به جای اینکه بیایند به منافع عمومی خود فکر کنند، به اختلافات داخلی مشغول می شوند و همدیگر را خنثی می کنند. این کارها را کردید که متضرر شدید و دیگران خیالشان راحت شد و هر غلطی خواستند کردند. باید فرامحیطی فکر کرد و با انسجام از امام جمعه، مدیرعامل سنگ آهن و شورا حمایت و دفاع کرد.
زارع-زاده-نمازجمعه

 

فرمانداران هر 5 شهرستان حوزه انتخابیه من باید بومی باشد/ بافق تنها پتانسیل بازدارنده علیه اصفهان است
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس خاطرنشان کرد: انشاالله این پیام مرا بشنوند که باید فرمانداران هر ۵ شهرستان حوزه انتخابیه من که مردمش محروم ترین ها هستند، بومی باشند چون تا بومی نباشند حس مالکیت ندارند و دقیق کار نمی کنند.

وی ادامه داد: از هر چیز که بوی منفعت شهرهای حوزه انتخابیه ام را دارا باشد محکم حمایت می کنم. نماینده مردم باید مدافع حقوق مردم باشد. آن هم مردمی که ۵۰ سال به شهرشان و منافع شان بی توجهی شده است. آن هم شهرستانی که تنها پتانسیل بازدارنده علیه اصفهان است.
وی ادامه داد: ۳۸ نماینده در کمیسیون انرژی نشستند و در حال متقاعد کردن وزیر بودند که آب یزد را قطع کنند. من یک جمله گفتم ، رفتند دنبال کارشان. گفتم اگر آب یزد قطع شود، من هم ریل های سنگ آهن شهرستان بافق را بر می اندازم و با مسئولیت خودم اجازه نمی دهم حتی یک کیلو سنگ به اصفهان برود.

اصفهان ۵۰ سال منابع تجدید ناپذیر بافق را برد/ مسئولان یزد عرضه داشته باشند
سخنگوی کمیسیون شوراها بیان کرد: استان اصفهان ۵۰ سال از منابع تجدید ناپذیر (بافق) بردند و خجالت نکشیدند. آن وقت برای آب تجدید پذیری که حتی برای خودشان هم نیست و مردم از جیب شان هزینه اش را می دهند، شاخ و شانه می کشند. به مسئولان استان یزد می گویم "عرضه داشته باشید" اگر ادامه دهند، چنان جواب شاخ و شانه شان را خواهیم داد.

مسئولان اصفهان! تمام سهم آب استان یزد را بدهید/ مشکلات بافق دسته بندی شده و به مرور رفع می شوند
زارع زاده تصریح کرد: هم اکنون برای مسئولان اصفهان پیام می دهم که باید تمام سهم آب یزد را بدهید نه اینکه نصف کنید. به وزیر هم خطاب می کنم. بنده نماینده ام و پای صحبت هایم ایستاده ام. به مدیران یزدی هم می گویم این سنگ آهن بافق است که بازدارندگی ایجاد کرده و نون و آبش جای دیگر خورده می شود. به سرعت جواب مردم را بدهید که حق شان است.
وی در پایان خطاب به مردم بافق گفت: بحث آب لب شور این شهرستان در حال حل شدن است و فرا مرزی، فرا استانی و حتی فرا کشوری فکر کنید.

وی خاطرنشان کرد: نامه ها یی که شما مردم بافق نوشته اید را پیگیری می کنیم. مشکلات شهرستان بافق توسط شورای شهر دسته بندی شده و با مدیریت ۵گانه ای که در شهر شکل گرفته، طبق اولویت رفع می شوند تا مردم لذت وحدت را بچشند و دیگر غدیر ما خراب نشود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.