ID : 28155387

بگومگوهای دولتی‌ها؛ ترکان-آخوندی


اکبر ترکان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و رئیس سازمان نظام مهندسی از جمله افرادی است که تا کنون چندین بار با اعضای دولت درگیری و جدال لفظی داشته است.

یزدرسا؛ آقای روحانی بارها بر لزوم انسجام بین اعضای کابینه تاکید کرده و گفته بود در دولت یازدهم اتحاد و انسجام بین اعضای کابینه از اهمیت مضاعفی برخوردار است. وی حتی به دولت قبلی به خاطر عدم انسجام لازم بین اعضای دولت انتقاد شدید کرده بود. اما برخلاف شعار رئیس‌جمهور، در چهار سال دولت یازدهم اختلاف‌ها و بگومگوها بین دولتی‌ها زیاد بود. این مسئله به قدری بود که در موارد مکرر به سطح رسانه‌ها نیز رسید و مقامات دولتی جلوی رسانه‌ها علیه یکدیگر مواضع تند اتخاذ کردند.

اکبر ترکان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و رئیس سازمان نظام مهندسی از جمله افرادی است که تا کنون چندین بار با اعضای دولت درگیری و جدال لفظی داشته است. یکی از جدال‌های دولتی‌ها به جدال بین او و عباس آخوندی مربوط می‌شود.

آخوندی که خود یکی از وزرای پرحاشیه و جنجالی دولت یازدهم است، در بازدید از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به سوال دبیر کمیته مطالبه حق مسکن که از وی پرسیده بود: «وضعیت مسکن‌مهر مناسب نیست و چندین هزار نفر در کشور و بویژه تهران درگیر این موضوع هستند، متاسفانه شما در این قضیه کار مفیدی انجام نداده‌اید و چندین بار هم علیه این طرح صحبت کرده‌اید، نظرتان در این‌باره چیست؟» گفته بود: «مسکن‌مهر طرح مزخرفی است». این در حالی است که ترکان قبل از این نیز با انتقاد از دستور آخوندی مبنی بر ممنوعیت شرکت دوشغله‌ها در انتخابات نظام مهندسی گفته بود: «من فقط یک شغل دارم.»




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.