ID : 11027880
دلایل مردم اشکذر برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن:

بیست و دوم بهمن خواهند دید که دست چه کسی بسته است؟!/ عقب ماندگی ایران «خوابی پریشان» است/ توافق بد نمی خواهیم


ما به انقلاب خود مدیون هستیم و امروز که بنا به فرموده رهبرمان با حضور خود نشان خواهیم داد که در برابر تهدیدات آن ها «دست بسته» نیستیم.امروز دشمن به دنبال این است که به بهانه مذاکرات ملت ایران را عقب نگه دارد و ما فردا خواهیم گفت که توافق بد نمی خواهیم.

به گزارش یزدرسا؛فردا 22 بهمن است، روزی که شاید این تاریخ را کمتر کسی فراموش کند. 22 بهمن‌ها همیشه 22 بهمن بوده است. چه برای دانش‌آموزان، چه کارمندان و چه دانشگاهیان و چه کاسب و چه کارگر و... 22 بهمن روزی متفاوت و به یاد ماندنی است.

 

خبرنگار نسیم صادق در جمع مردم اشکذر حضور یافت تا دلیل آن ها را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن فردا جویا شود.

 

 

سید میردهقان در پاسخ به این سوال که فردا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنید، گفت: ما به انقلاب خود مدیون هستیم و امروز که بنا به فرموده رهبرمان با حضور خود نشان خواهیم داد که در برابر تهدیدات آن ها «دست بسته» نیستیم.

 

وی افزود: امروز دشمن به دنبال این است که به بهانه مذاکرات ملت ایران را عقب نگه دارد و ما فردا خواهیم گفت که توافق بد نمی خواهیم.

 

 

خانزاده یکی از دانشجویان اشکذر علت حضور خود در راهپیمایی فردا را اینگونه عنوان کرد: دشمن سعی در تضعیف ملت ایران را دارد و من با حضور خود از کشورم حمایت می کنم.

 

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه تمام کسانی دانست که دل در گرو این نظام دارند و افزود: با حضور خود می توانیم نشان دهیم که پای ارزش های انقلاب ایستاده ایم.

 

 

مهدی دهقانی خبرنگار واحد خبر در اشکذر نیز دلیل حضور خود را اینگونه عنوان کرد: دشمن امروز فکر کرده است که ملت در برابر خواسته های نابجای آن ها تسلیم شده است و ما با حضور خود نشان می دهیم که این خواب پریشانی بیش نیست.

 

 

نظریان گفت: با حضور خود مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

 

وی افزود: ما به دنبال استقلال و آزادی هستیم و هرگز زیر بار حرف زور نخواهیم رفت؛ حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن این را ثابت خواهد کرد.

 

 

پور رضوی گفت: در این راهپیمایی شرکت می کنم، چون به کشورم، انقلابم و آینده آن علاقه مند هستم.

 

حضور ما می تواند حمایتی دیگر از کشوری باشد که با وجود تمام مشکلات ایستاده و راه خود را همچنان ادامه می دهد؛ این حضور می تواند در حرکت عظیم ملت به سمت اهداف والای نظام اسلامی موثر باشد.

 

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.