ID : 8865279
در سال جاری؛

بیش از 15 هزار دانش آموز یزدی به راهیان نور اعزام می شوند


مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه الغدیر یزد گفت: امسال بیش از 15 هزار نفر از دانش آموزان دبیرستانی یزدی در دو گروه دختر و پسر به سفرهای معنوی و فرهنگی راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، نشست هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان تفت با حضور مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه الغدیر، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی تفت در محل فرمانداری برگزار شد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه الغدیر در این نشست اظهار داشت: برنامه های راهیان نور با روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت عجین شده است.

«حبیب الله سیفی» با اشاره به نقش مهم برنامه های راهیان نور در مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: به عنوان نمونه دلنوشته های دانش آموزان شرکت کننده در این سفرهای معنوی و فرهنگی و یا تماس های خانواده های آنان نشان از تاثیرگذاری بالای این سفرها بر روی دانش آموزان دارد.

وی افزود: راهیان نور ماموریتی است که برای دشمنان مایه یاس و برای دوستداران انقلاب اسلامی باعث خوشحالی و امیدواری است بر توجه به بعد ایمنی سفرها تاکید کرد.

وی ادامه داد: این سفرهای معنوی و فرهنگی از فردا کلید خورده و در اول دیماه موقتا متوقف شده و دوباره از اول بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

سیفی اذعان داشت: امسال بیش از 15 هزار نفر از دانش آموزان دبیرستانی یزدی در دو گروه دختر و پسر به سفرهای معنوی و فرهنگی راهیان نور اعزام می شوند،  تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده  سهمیه هر شهرستان بر اساس جدول ارسالی اعلام شده است و انشالله با برنامه ریزی مسئولین شهرستان ها این اردوها به بهترین نحو برگزار شود.

وی با بیان این که دانش آموزان اعزامی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در موقعیت شهید عاصی زاده استقرار خواهند یافت، ادامه داد: برنامه های خوبی برای دانش آموزان عزیز در این سفرها تدارک دیده شده است و همه تدابیر برای استقبال خوب و مناسب از دانش آموزان استان یزد اتخاد شده است.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.