ID : 36528579
مدیر حج و زیارت استان یزد:

بیش از 4 هزار زائر یزدی به حج تمتع اعزام می شوند/ رشد 35 درصدی تشرف حجاج


مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: در موسم حج امسال 4 هزار و 5 زائر یزدی از این استان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

علی اصغر شریفی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت حج تمتع سال جاری بیان داشت: در موسم حج امسال 4 هزار و 5 زائر یزدی از این استان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

وی افزود: در حج امسال 27 کاروان از استان یزد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که از این تعداد 26 کاروان مدینه قبل و 1 کاروان مدینه بعد می باشد و 13 پزشک نیز این کاروان ها را همراهی می کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه اعزام ها از نیمه دوم تیرماه آغاز می شود، گفت: پرواز 25 کاروان از فردوگاه یزد، یک کاروان از استان فارس و کاروان دیگر از استان کرمان انجام می شود.

شریفی هزینه هر زائر را برای تشرف به حج بین 22 میلیون و 500 هزار تومان و 28 میلیون و 840 هزار تومان برشمرد و اذعان داشت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای آسایش حجاج ایرانی در سال جاری انجام شده و هتل ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و هواپیماهای در نظر گرفته شده از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است. 

وی در پایان با اشاره به اینکه استان یزد از لحاظ تعداد زائر رتبه رتبه خوبی را در بین سایر استان های کشور داراست، اظهار داشت: شهرستان های یزد، میبد و بافق بیشترین تعداد زائر را در حج امسال دارند.

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.