ID : 38655602
فرماندار خاتم:

بیمارستان شهرستان خاتم به دستگاه سی‌تی‌اسکن مجهز می‌شود


میربهبودی فرماندار شهرستان خاتم از تجهیز بیمارستان آیت‌الله خاتمی این شهرستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، جواد میربهبودی، فرماندار خاتم با اشاره به تجهیز بیمارستان شهرستان خاتم به دستگاه سی‌تی‌اسکن، گفت: شهرستان خاتم نسبت به ویروس کرونا در وضعیت حاد و بحرانی قرار دارد به‌طوری‌که روزانه بین ٣٠ تا ۴٠ نفر به آمار مبتلایان افزوده می‌شود.

میربهبودی یکی از مشکلات اصلی بیمارستان آیت‌الله خاتمی را در وضعیت کرونا نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن عنوان کرد و گفت:با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته نیاز ضروری این واحد درمانی مرتفع و در حال حاضر دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان خریداری‌شده و تا چند روز آینده به بیمارستان تحویل داده می‌شود و با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد.

رئیس ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونای شهرستان خاتم گفت: از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک،  فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی را به شکلی ویژه مورد توجه قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن عمومی خودداری کنند تا دیگر شاهد افزایش مبتلایان نباشیم.

وی در پایان از عنایت ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه بیمارستان آیت‌الله خاتمی در رفع مشکلات  بیمارستان و دغدغه‌های مردم در شرایط رویارویی با ویروس کرونا  صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.