ID : 13549318
نوباوه:

تحریف سخنان امام خیانت آشکار به انقلاب اسلامی است


نماینده مردم تهران: جریانی می‌خواهد انقلاب را به انحراف بکشد و اساس آن را زیر سئوال ببرد/ این جریان می‌کوشد افکار عمومی به خصوص جوانان را تغییر بدهد.

به گزارش یزدرسا ،بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران  با بیان این که در صدر اسلام هم صحبت‌های پیغمبر تحریف می‌شد، گفت: از این روست که وقتی در مورد احادیث و روایات صحبت می‌شود گفته می‌شود که باید احادیث و روایات را با قرآن تطبیق بدهیم و اگر با قرآن مغایرتی داشت، ان را نپذیریم.


وی با تاکید بر این که مرجع سخنان امام صحیفه نور است، افزود:حضرت امام وصیت‌نامه‌شان را اختیار شورا قرار دادند که همه آنها آگاه باشند و رسماً گفتند هر کسی هر حرفی از من ذکر کرد حتی فرزندم قبول نکنید الا اینکه با اصول مرجع بخواند.


نماینده مردم تهران با اشاره به اظهاراتی که اخیراً به امام نسبت داده می شود، تصریح کرد: اگر این سخنان واقعاً با مانیفست اصلی و اصول اساسی و زیربنایی انقلاب تعارض نداشت می‌گفتیم شاید اینها استنباط است ولی بعضی اوقات حرف‌هایی که می‌شنویم با اصول و زیرساخت‌های انقلاب تعارض دارد و معلوم است که کار دشمن است.


وی تحریف سخنان امام را خیانت آشکار به انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این دوره حرف‌هایی زده می‌شود که اساساً هیچ کس جز گوینده آن را نشنیده و گوینده مدعی است که امام به من گفت و یا در جلسه‌ای من شنیدم هیچ مورد مشابهی هم کنار آن نیست.


نوباوه اظهار داشت: این مساله نشان می دهد جریانی می‌خواهد انقلاب را به انحراف بکشد و اساس آن را زیر سئوال ببرد.


وی در ضرورت برخورد با این تحریف ها افزود: این جریان می خواهد  افکار عمومی به خصوص جوانان و بچه‌های ما را تغییر بدهند و چون حرف امام مانیفست انقلاب است وهر کسی که بخواهد کوچکترین تغییری در حرف امام بدهد می‌خواهد انقلاب را مخدوش کند باید با آن در همین مرحله برخورد شود.

 

منبع:نسیم

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.