ID : 38428477

تخلفاتی که در سفر وزیر نیرو به یزد پیگیری نشد


شنیده ها حاکی است برخی از شرکت های اقماری که زیر مجموعه دولت هستند و قرار بر خصوصی شدن آن ها بوده مجدداً به شرکت های وابسته به دولت واگذار شده اند.

به گزارش یزدرسا؛ طبق قانون منع مداخله، شرکت هایی که مدیریت یا اداره کردن یا نظارت آن برعهده دولت می باشد به عنوان دستگاه های وابسته به دولت به شمار می آیند و ملزم به قانون منع مداخله هستند و کارکنان نمی توانند در قراردادها مداخله ای داشته باشند
 
شنیده ها حاکی از آن است که برخی از شرکت های اقماری که زیر مجموعه دولت (به خصوص وزارت نیرو و... ) هستند و قرار بر خصوصی شدن آن ها بوده اما مجدداً به شرکت های وابسته به دولت واگذار شده اند
 
گویا این شرکت ها دارای تخلفات گسترده هستند اما به دلیل اینکه در حرف نه در عمل نام خصوصی سازی را به یدک می کشند بدون هیچ ضابطه ای اداره و در مقابل تخلفات خود به هیچ کجا پاسخگو نیستند.
 
شنیده های یزدرسا حاکی از آن است برخی از کارکنان و مدیران یکی از شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان یزد، طی سالیان گذشته با تأسیس شرکت آ.ص اقدام به انجام ده ها قرارداد میلیاردی بدون سیر مراحل قانونی نموده اند.
 
بنابراین لازم است نمایندگان استان یزد و دادستان با ورود به موضوع با این افراد که با سوءاستفاده از موقعیت خود، اموال بیت المال را حیف و میل کرده اند برخورد قاطع داشته باشند.
انتهای پیام/



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.